Balen van Burnout!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wat baal ik toch van mijn burnout!

Het ging al een lange tijd goed, maar sinds een aantal dagen gaat het weer slecht. Ik zou over 2 weken beginnen met een nieuwe opleiding. Onbewust ben ik daar al voor aan het stressen, ik slaap ontzettend slecht en ben prikelbaar.

Vandaag bij de psycholoog geweest, en die heeft me geadviseerd om nog thuis te blijven. Ik kan het blijkbaar allemaal nog niet aan.
    Terwijl ik zo graag aan de slag wil! Ik wil verder!

Na telefonisch overleg met m'n man en school, moet ik inderdaad nog maar thuisblijven. Op school hebben ze me aangeboden, om vanaf mei stage te gaan opbouwen met 1 dag in de week, wat echt ontzettend lief is. Maar toch kan ik nu alleen maar huilen, omdat ik het gevoel heb zo te falen en zo enorm baal van de burn out!

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Lieve schat, dat is ook gelijk een van de klotepunten bij een burnout, door stress krijg je sneller een terugslag. Je energielevel is gewoon nog lang niet wat het is geweest.
    Neem vooral goed de tijd voor jezelf en begin vooral niet te vlug weer van alles te doen.

Sterkte ermee. Wel fijn dat je school ook achter je staat wat dat betreft!

3. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Heel veel sterkte ermee meis lijkt me niet makkelijk allemaal.

4. Only me

Only me Niet meer actief

Heb er ook 1 thuis zitten met een burn out... is helemaal niets. Ik wens je veel sterkte, en hopelijk kan je met de tijd eens rustig aan beginnen. Vooral je door niemand op laten fokken!!

Succes meisje!

5. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Rustig aan meis! Klinkt inderdaad alsof het nog niet lekker gaat.
    Geef het tijd hoe moeilijk het ook is want als je te snel aan t werk gaan komt t alleen maar erger terug.
    Ik heb vorig jaar ruim een half jaar thuis gezeten dus weet een beetje hoe je je voelt.
    heb er nu af en toe nog last van ;)

6. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Dat het nu niet lekker loopt geeft aan dat je er nog niet helemaal klaar voor bent.
    Je vaalt helemaal niet. Je zorgt juist goed voor jezelf door nog even te wachten!
    In mei beginnen met stage is idd een mooi aanbod.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ach meid toch.. Dikke knuf. :(

8. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Loveley83, schaam je niet!!! Wat goed dat je er iets aan doet! Wees daar maar trots op... je kunt beter maar ff geen stage lopen op dit moment, en dat heeft niets met falen te maken. Ik wens je sterkte!!

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ohhh lieverd! kan me echt voorstellen dat je baalt!
    Je had er zo'n zin in!
    Maar neem je rust en neem de tijd!
    Beter dat je het nu weet dan dat je de opleiding al was begonnen!

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Na nu goed uitgerust te zijn, zie ik zelf wel in dat het beter zo is. Ik ben gewoon nog niet beter, dat blijkt nu wel.

Er zit dus niks anders op, dan nog harder aan mezelf werken en rustig aan doen.

Deel Deze Pagina