Thijmen at al een paar weken zijn fruithapje met smaak (hij at de lepel zowat erbij op) op, maar ineens wil ie niet meer. Zijn lippen gaan echt stijf op elkaar en als er per ongeluk toch wat in zijn mond komt laat ie het eruit dribbelen. Nu heeft ie wel diarree gehad, zou het daaraan kunnen liggen? Of zou het toch iets anders zijn? Hij wil echt helemaal niets meer, ook niet de dingen die hij daarvoor echt goed at. Ik wil nu maar een keer een smaak proberen die hij nog nooit heeft gehad, misschien dat ie dan weer een andere associatie krijgt oid.... Vind het wel een beetje raar
Amy heeft dit ook een aantal weken gehad. Eerst vond ze het hartstikke lekker en opeens wilde ze niks meer, groente niet meer en fruit ook niet meer. Sinds 1,5 week eet ze weer redelijk normaal haar groente en fruit. Mijn moeder had haar een baby danootje gegeven en daarna ging ze opeens wel weer meer eten ervan, weet niet of het ermee te maken had. Zou gewoon een andere smaak proberen idd, wie weet is tie er gewoon even op uitgegeten haha.
Vanaf wanneer mogen ze die babydanoontjes (of gewoon yoghurt oid)? Misschien vind ie zoiets wel lekker.
Joepie, Thijmen heeft vandaag een halve banaan opgegeten. Kreeg een ingeving en heb hem uit het handje gegeven en wat losse prut met mijn vingers gegeven. Dat ging wel goed. Misschien is het het lepeltje wat ie vervelend vindt? Is dat herkenbaar voor iemand?