Alles wordt duurder, dus letten we goed op de uitgaven! Nu las ik over huizenruil tijdens de vakantie. Lekker goedkoop, maar ik ben wel een beetje sceptisch. Tochraar als iemand in jouw huis zou komen. Ik ben wel nieuwsgierig of iemand dit al eens gedaan heeft?
Nee het lijkt mij helemaal niks. Zal geld schelen, maar ik zou geen vreemden door m'n huis willen hebben lopen. Ik vind loge's al niks
Onze buren doen het regelmatig,zijn al op meerdere plaatsen in Amerika,in Australie en in Canada geweest.. Zij zijn er (tot nu toe) heel tevreden over!
Mijn oom en tante doen dit ieder jaar met (verschillende) mensen uit Engeland en zij vinden het geweldig..
Misschien kunnen we het hier op het forum doen. Wij willen best een paar dagen naar het westen. Wie wil er naar het rustig achterhoek.
Misschien zou je dit kunnen proberen met vrienden/ kennissen die je vertrouwd en een eindje van je af wonen. Mij lijkt het erg praktisch. Helemaal als je een vakantie niet kan betalen en je er toch even uit wilt. Mijn vriendin met haar gezinnetje is nu al 2 keer in de zomervakantie een week wezen logeren. Nu doen we dat niet meer omdat het nogal erg druk is en wij weer een baby hebben. (Ze hebben 3 kids en jongste is 2jaar.)