betaalbare zomerschoenen waar steunzolen inkunnen??

Discussie in 'De lounge' gestart door mona23, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

Wie heeft er ook steunzolen, en waar kopen jullie je zomerschoenen?? Ik kan wel een paar uurtjes op slippers lopen, maar voor te werken heb ik toch echt m'n zooltjes nodig.

Ik kan nergens echt leuke zomerschoenen vinden deze zomer. Meestal kijk ik of het binnenzooltje uit de schoen kan, zodat ik mijn steunzool erin kan doen, maar kom maar niks tegen, of veeeeƩl te duur.

Wie heeft er tips?

2. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Ik lees even mee want heb hetzelfde probleem.

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik heb vorig jaar schoenen gehaald bij scapino, van die ballerina's, maar dan iets hoger.

Niet de beste kwaliteit, maar ik moest die zool eruit kunnen halen, want anders paste mijn steunzool er niet in.

En aangezien die steunzool mij steun geeft, maakt kwaliteit niet zoveel uit.

Wel lastig is dat er tegenwoordig veel schoenen aan de zijkant open zijn...daardoor zie je ze zitten...bleeeh!

4. tamaartj

tamaartj Actief lid

2 feb 2010
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    van haren
    medicus heet dat merk daar kunnen bijna bij alle schoenen de zooltjes uit en de prijs ligt op ongeveer 40 euro

5. mona23

mona23 Niet meer actief

ik heb even gekeken bij van haren online, maar zie er niks leuks tussen zitten. Allemaal model oma vindt ik persoonlijk. Niet mijn smaak, maar bedankt voor het meedenken.

Nog iemand tips...

6. mona23

mona23 Niet meer actief

Deel Deze Pagina