Over 1 week trouwen en bruidsjurk nog steeds niet binnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Myo, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    owh mijn god !!!!!

Nou inderdaad naar de winkel gaan persoonlijk. En eisen dat ze vandaag! nog de jurk gaan halen desnoods dat de eigenaar persoonlijk met haar eigen auto er heen rijd ! En anders gewoon direct om een nieuwe jurk vragen. GRATIS!
    wat een service is dat zeg ? :( krijg je grijze haren van !!

Man ik had al in de stress geschoten als hij er een maand voor het trouwen nog niet was!!! ik was helemaal gek geworden !

hopelijk krijg je of vind je een alternatief?

Welke jurk is het misschien kan ik mee gaan zoeken hier in het rond of hij ergens anders te vinden is nog die zelfde jurk??

Of dat je een paar bruidswinkels af belt en vraagt of ze die jurk ook hebben??? of is het er ene die nergens anders te krijgen is?

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik ben ervan overtuigd dat zoveel paniek niet nodig is hoor :)

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    nou ik zou serieus helemaal in de stress schieten..

4. Kimmytje

Had ik ook (lees mijn vorige reactie/ervaring maar even). Als het een degelijke bruidswinkel is, is deze stress helemaal niet nodig :)

5. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Ik kan mij goed voorstellen hoe je je voelt.
    Vorig jaar bij mij ook zo gegaan.
    Dit ging dan om een jurk die speciaal voor mij gemaakt zou worden.
    Zijn op dinsdag getrouwd en de dag ervoor op maandag om 15.00 pas mijn jurk voor het eerst gezien.
    Alleen de jurk gezien op schets.
    Zelfde middag is hij helemaal afgemaakt en in de avond rond 21.00 had ik dan mijn jurk.

Gewoon op je strepen gaan staan en zeker langs gaan maakt veel meer indruk !!

6. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje meid, wat moet dat een stress veroorzaken!

Inderdaad zou ik de tips opvolgen die mijn voorganger al genoemd hebben. Op je strepen staan, langsgaan en een plan B regelen voor het geval dat.
    Maar ze mogen inderdaad wel wat meer tegemoetkomen dan 'je schoenen gratis.. '.

Kimmytje Lief van je steun, maar ik persoonlijk vind jouw verhaal iets anders dan dat van TS. Het is al dat zij waarsch. wel op tijd alles had geregeld, terwijl het in jou geval zo was dat je pas 'later' de jurk had geregeld.
    Bovendien is aan TS meerdere malen beloofd dat de jurk dan en dan binnen zou komen en tot nu aan toe is de bruidszaak niks nagekomen.

Paniek is inderdaad niet verstandig, dat lost niks op. Maar de tips die gegeven worden zijn geen paniek. Dat zijn tips en mogelijke oplossingen!

TS; heel veel succes. En dat vrijdag de 13e gewoon een prachtige geluksdag voor jullie mag worden;)

7. Kimmytje

Ik wil haar gewoon maar laten weten dat ik vermoed dat ze haar jurk wel op tijd zal hebben. Een (degelijke) bruidswinkel kan het zich niet permiteren om te laat met een jurk te komen aandraven. Al zou ik inderdaad wel eens tot in de winkel gaan en echt op mijn strepen staan.

8. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Wat een slechte service zeg!!! Het is toch logisch dat een winkel zulk soort dingen goed hoort te regelen?!

Ik dacht ook direct aan oplichting, maargoed dat weet je nooit zeker natuurlijk.

Ik zou als ik jou was als de sodemieter een andere jurk proberen te vinden. Ik zou de jurk van deze winkel niet eens meer willen eerlijk gezegd.

Heb je een aanbetaling gedaan ofzo? Ik zou, als je eventueel voor een andere jurk gaat, uitvinden hoe en of je dat bedrag terug kunt krijgen.

Liefs xxx

9. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Het is echt een gerenommeerde winkel in Rotterdam, geen louche handelaar of zoiets. En ik schiet ook niet zo heel snel in de stress. Had er wel vertrouwen in dat het hoe dan ook goed ging komen ook al zou het kort dag worden. Ze hebben tenslotte een naam hoog te houden! En ik betaal er grof geld voor. Maar het feit dat ze mijn telefoontjes niet serieus namen en zelfs logen over dat de jurk in ieder geval in Nederland was gearriveerd, heeft mijn vertrouwen een beetje ingedeukt. Want wat als de nieuwe belofte weer een leugen blijkt te zijn?? Dadelijk heb ik geen tijd meer om uit te wijken naar plan B!

Ze gaan ondertussen nu inderdaad dmv een 24-uurs koerier die jurk vanuit Frankrijk laten komen. Dat is het laatste nieuws. Ik ben weer iets gekalmeerd, maar dit had een leuke ervaring moeten zijn en dat hebben ze wel een beetje verknald. Maar ja, er zijn ergere dingen zal ik maar denken. :)

10. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Heb idd 50 % aanbetaald.

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ja hoor, zal ik je opbeuren?
    Toen de ambtenaar burgelijke stand zijn toespraak hield en de naam van mijn schoonvaders nieuwe vrouw noemde vervloekte mijn schoonmoeder de ambtenaar van de burgelijke stand (ik was de enige die het niet verstond maar het was iets van "Ja f.ck you, niet *^&^^!". Mijn hele trouwmoment verpest vanwege een hele chagerijnige as echtgenoot en geschokte familieleden.

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Avenue? Je mag hier toch wel een winkelnaam vernoemen?

Nou in ieder geval, als dat de zaak is weet ik zeker dat het goed komt!

13. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Nee honeymoonshop. Ik word nu toch niet aangeklaagd wegens laster of zo he :). Ach als ze het met me goedmaken zal ik dat hier ook zeker vermelden.

Oohh Lintje, dat is ook naar zeg. Dan trouw ik toch liever in mijn strandjurk :p.

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Kan je voor je eigen gemoedsrust niet een bewijsje opvragen ofzo dat er een koerier onderweg is?

Ik krijg er spontaan de kriebels van, dit soort geintjes wil je niet zo vlak voor de grote dag.

15. 078mama

078mama Niet meer actief

O dat is nog beter qua service! Ik heb bij Avenue gewerkt en sinds de nieuwe eigenaar is het ook niet meer alles. De Honeymoonshop is echt een goede zaak waar ze je zeker weten niet belazeren. En gewoon elke dag bellen! Vraag anders naar de directeur/eigenaar! Ik ken deze man persoonlijk heel goed en is echt een hele correcte aardige man dus maak je niet druk.

16. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik ga ook vrijdag de 13 trouwen, mijn jurk is sinds een week klaar, vond dat al spannend (ik heb pech met mijn trouwring, en zit op telefoontje te wachten,)
    ik hoop zo voor je dat je jurk klaar is en optijd is, anders zou ik zeker van de winkel gaan eisen dat je een ander krijgt of je gaat ergens een jurk huren en dat zij die betalen.

ik zal voor je duimen

17. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Hier heb ik toch helaas ook dingen over gehoord die niet kloppen. Maar ik denk dat dat bij elke winkel wel eens een keer gebeurd. Ik zou indd gewoon elke dag bellen! En ik ga voor je duimen dat het allemaal goed komt. Misschien valt er met ze af te spreken dat als de jurk er niet is je het pasmodel kan krijgen? Dan heb je in ieder geval je droomjurk.(moeten ze natuurlijk wel een stuk van de prijs af halen)

18. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36

Ja, daar ga ik ook steeds vanuit. Een goede degelijke zaak, met een hoog te houden naam, zal zeker alles doen om het tot een goed einde te brengen. In dit geval hebben ze gewoon te laat ingezien dat dit niet goed ging. Hopelijk is het nu wel doorgedrongen, maar dat zal wel. Ik heb al wat meer vertrouwen gekweekt, helemaal als ik dit weer lees. :)

Denemarkw: Succes met de ringen!

19. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Het pasmodel was maat 42, ik zat tussen een 34 en 36 in, (36 besteld) dus dat is wel een groot verschil. En het pasmodel zag er ook een beetje afgedragen uit. Ik verloor zelfs tijdens het dragen stukjes uit de rok (een soort veertjes).
    Ik ga gewoon positief blijven en ik ga er van uit dat indien het niet deze jurk gaat worden, dat ze hun uiterste best gaan doen om een mooie jurk B te regelen!

Wordt vervolgd.

20. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Haha TS: Je hoeft je geen zorgen te maken dat je word aangeklaagd wegens Laster hoor.. :p Laster is het zwartmaken van iemand door die in het openbaar van dingen te beschuldigen die onwaar zijn. Met als doel het ruineren van de reputatie.

Hopelijk komt alles goed! X

Deel Deze Pagina