en nu hopen dat vrijdag de 13e niet nog meer in petto heeft mijn broer en schoonzus zijn ook op deze datum getrouwd nou ik weet nog wel wat dingen die mis kunnen gaan hoor!
He wat lekker opbeurend! Fijn dat het allemaal nog is goed gekomen en nogmaals een top dag gewenst vrijdag!!
Super!!! Ben blij voor je!! En lekker gegroeid ook! Maar goed dat je nog voor de 38 hebt gekozen ipv de 36 Wens je alvast een heeeeeeele mooie dag toe!
Fijn dat de jurk toch gekomen is, en ik wens jullie morgen een hele mooie, bijzondere dag toe. Geniet ervan
Heb je verhaal gelezen en zo met je meegeleefd...wat een stress! Gelukkig is alles in orde nu.....veel plezier morgen!
Ik was vandaag toevallig aan je aan het denken. Ik wens je morgen een hele mooie dag toe. Veel plezier! (plaats je hier dan ook een foto? )
Ik was ineens benieuwd hoe het met je was maar zie dat je jurk allang terecht was. Gelukkig maar. Vandaag is je grote dag. Ik wens je een mooie dag toe. En gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Volgens mij Sepia. Heeft de fotograaf gedaan hoor! We hebben nu ook de link gehad met de rest van de foto's: spannend! Bijna 300 foto's . Daar moeten vast een paar mooie tussen zitten.
Ik las dat je geen torselet aan mocht omdat je zwanger bent, ik was 5 maanden zwanger en heb gewoon een torselet gedragen. Dat kon gewoon zeiden ze toen (13 jaar geleden)