Hey meiden! Ik heb nog een pretecho gepland voor volgend weekend... Kreeg het ineens op mijn heupen Laatste keer spieken was met de 20 weken echo (GUO) dus ben zoooo nieuwsgierig! Hebben er meer zo laat nog een pretecho gehad? De dame van het pretecho-bureau zei dat het laat was, maar tot 32 weken meestal nog wel mooie beelden oplevert... Owja... En mijn placenta ligt recht voorin, ook geen probleem volgens haar... ?? Mijn ouders, oma en zusje gaan ook mee om het nieuwste familie-lid te bewonderen... Spannend!!
Ja ik had met mijn 30 weken echo nog x omdat meneer er met 27 weken niet mooi op wou.....meneer lag al met hoofdje beneden dus we mogen nog ff paar weekjes in spanning zitten hoe hij er uit ziet lol! Moet er wel bij zeggen dat meneer tot nu op elke echo eigenwijs was hoor! altijd het hoofdje verstopt! Hoop dat de kleine er bij jullie goed voor ligt! iedere geval veel plezier! p.s we hebben wel ontzettend leuke 2d foto's gekregen hoor, dus had er zeker geen spijt van!
Wij hadden er eentje met 28 Wk +2 maar liet zich niet echt mooi zien en overstrekte zich erg. Mochten week erna weer terugkomen maar dat was echt geen succes hij lag echt helemaal op de kop! Niks kunnen zien. Heel bijzonder mochten we toch nog voor de derde x terug komen, zijn toen met 31+1 geweest en met succes!! Mooie beelden mijn placenta ligt overigens aan de voorkant, heb je wel wat meer kans dat de beeb t gezichtje daar btje verstopt hihi
Bedankt! Teruggaan zal voor mij wss niet gaan, ivm termijn, ernstige BI en het is niet om de hoek (nadeel van in the middle of nowhere wonen ). Ik heb er wel erg veel zin in!