Heej mensen Ik vroeg mij af, wat is de verschrikkelijkste of lachwekkenste naam voor een beeb die jullie ooit gehoord hebben? Vond het wel een grappig topic om te openen, ben wel beniewd. Zal maar meteen van start gaan, toen ik nog in lelystad woonde, was er een gezin in de wijk, hadden een meid gekregen en die heette, jah geloof het of niet Bommel !!! Ik heb ooit een leerling gehad, die vrouw werkte bij justitie, zij werkte op een afdeling waar ze namen van kinderen goedkeurden. De naam Mandarijn is me nog bijgebleven.. echt verschrikkelijk! KuZzz
Ik ken een jochie van 5 en die heet challenger (uitdager) is vernoemd naar zo'n space shutlle. (zal wel niet expres zijn geweest...denk ik) want diezelfde spaceshutle explodeerde met daarin een lerares. Klinkt wel erg stoer al zou ik bang zijn dat hij daar later mee gepest zou worden
destijds toen ik mijn man leerde kennen was er 1 groot minpunt.....zijn NAAM...hij heet Harry. Ik heb werkelijk nooit begrepen waarom zijn ouders hem destijds zo genoemd hebben......'t kwam in het begin maar moeilijk mijn mond uit. Nu na bijna 6 jr ben ik er inmiddels wel aan gewend, maar ik blijf het geen leuke naam vinden.
Ik werkte bij een bakker, en daar kwam een keer een bestelling binnen van eimand die INCEST heette.. En het was echt waar, want mijn baas checkte het na in dat meisjes paspoort
hahahaha wat grappig....mijn man heet Barry En ook dat vind ik geen leuke naam....maar we doen het er maar mee he
de raarste naam die ik ooit heb gehoord voor een kindje is de naam TINKEL Vind het zo zielig voor het kindje. De vader die was vroeger verliefd op een cheerleader en die had de bijnaam TINKEL. En dus wilde hij persee dat het kind ook zo ging heten.
Ik had ooit een collega die Dinky heette. Maar zelfs dat overstemde de jongensnaam 'Wip' nog niet. Wat doe je je kind toch aan met zo'n naam!?
Toch wel grappig wat sommige mensen weer kunnen verzinnen zeg! Een vriendin van mij, die kreeg een tijdje geleden een meid, en die werd Sigal genoemd. Ik ben op zich al gewend aan de naam. ze is inmiddels 7, maar het blijft toch een aparte naam. Komt geloof ik uit het Irakees ofzoiets (laat haar man nou eens Steven heten!)
En wat dachten jullie van de naam VLINDER? (dochter van Antonie Kamerling en Isa Hoes) Da's toch ook een naam die ik nooit aan mijn kleine meisje (vooropgesteld dat ik een meisje zou krijgen) zou geven...... Groetjes, Ramona
Wat dacht je dan van Toy Travis, de dochter van ruud de wild en Tatum Dagelet?? Begrijp me niet verkeerd, maar wie noemt zijn kind nou speelgoed?
Euhm, ik doe een duit in het zakje Iemand van een mailinglist van lang lang geleden heeft haar zoontje FUNS genoemd Daar werden uiteraard erg flauwe grappen over gemaakt....
laatst was er op mtv een programma, over kinderen van bekende hollywoon sterren! nou daar hadden ze pas vreemde namen!!! kan me niet egt meer herinderen maaar heel vreemd, zal es kijken of ik dat nog ergens kan vinden!
heb paar gevonden: Pilot inspektor (Jason Lee) Apple (die van Gwyneth Paltrow) Bleubell madonna (geri Halliwell) Peaches Honneyblossom, Fifi Trixibelle en Pixie.(Bob Geldof) Denim en Diezel (toni braxton) Dusty Rain (vanilla ice)
Bikkel heet volgens mij de zoon van Martijn Krabbe....... vind ik ook een rare naam. De meest BNers of andere bekentheden hebben rare namen voor hun koters vind ik..........
bikkel? ik dacht altijd dat hij bink heette, maar goed, het zijn beide aparte namen..... ik ken een jongetje die die "nikkie harley" heet, ik ben er nu aan gewend, maar in het begin vond ik het maar raar...
hahaha...ohhh erg hoor ik hoorde van iemand dat een kennisje hun kindje PINO had genoemd,... gesprek ging ook echt zo van: oh gefeliciteerd: hoe heet ie? Pino.. OOOH uhm en verder alles goed gegaan hahaha ja wat moet je anders zeggen
Mijn moeder geeft ook les en die had een SPLINTER in de klas. Ach, iedereen mag zijn/haar kind een naam geven maar met sommige namen heb ik inderdaad ook een beetje moeite.