ik vind Owen het leukste. Mike denk ik aan een jongen wat me tegenstaat en Toby vind ik gewoon niet leuk sorry.
Owen! Omdat ik t een stoere naam vind Toby moet ik aan een hond denken. Mike, heb ik gewoon niets mee.
Het zijn niet mijn type namen, maar als ik moet kiezen kies ik voor mijn bijnaam haha Mike....wel erg stoer
Owen!!! 1 van mijn favo namen! Zo wilde ik een van mijn zoon noemen, al sinds ik een jong meisje was, maar mijn man vind hem niet zo
Ik vind ze alle 3 niet zo, maar om toch maar te kiezen heb ik voor Owen gekozen. Deze vind ik wat stoerder als de rest.
Ik heb ook even gekeken naar de naam van je eerste kindje... En dan vind ik Toby het leukst. Hoewel ik wel gelijk het liedje van megamindy hoor . Tobe vind ik trouwens ook erg mooi.
Heb Owen gestemd. Hoor je hier niet zoveel. Mike: mwah. Toby: ik vind jongensnamen op een i eindigend gewoon niet zo mooi. Leuk voor een klein jongetje, maar niet voor een volwassen man. Tobias vind ik dan wel weer heel leuk. En kun je voor een klein jongetje goed afkorten naar Toby.
Bedankt voor het stemmen dames! Ikzelf vind ook Owen de mooiste naam. Ben echt verliefd op deze naam Alleen mijn man vind 'm niet zo heel erg leuk en vind de andere namen ( Mike en Toby ) ook wel een beetje leuk. Maar ook daar is ie niet echt weg van. Hij is bang dat de naam Owen te appart is en dat de kleine ermee gepest gaat worden. Daarom wilde ik weten hoe de naam hier een beetje ligt en de andere 2 namen ook
Ik vind Owen het leukst. Mike is niet mijn ding en jongensnamen eindigend op een i of y hou ik ik niet zo van.
Mijn neefje heet ook Owen, en ik vind het ook de leukste naam. Maar zo apart is deze naam nou ook weer niet dat ie er mee gepest gaat worden. Als ie nu Janneman ging heten, was het anders natuurlijk.