Super duidelijk die test hoor, je bent echt langer zwanger dan je denkt! Heb je vandaag de vk al gebeld?
Hallo meiden, Even een korte update! Ik heb eventjes niets van mezelf laten horen op het forum omdat ik erg druk ben geweest. Sinds ik die positieve zwangerschapstest heb gedaan, verder niets nog ondernomen omdat ik graag even wil afwachten tot na mijn NOD. Maandag moet ik officieel ongesteld worden, mocht ik het niet worden dan neem k contact op met de vk. Komt misschien een beetje raar over maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. Ik heb verder ook geen klachten, behalve wat afscheiding. Maar ook geen symptomen van dat mijn ongi eraan komt. Dus we wachten het maar af denk ik dan. Liefs
Kun je doen maar aangezien sommige vrouwen gewoon ongi worden tijdens de zwangerschap wil dat dus ook niet perse zoveel zeggen... Omdat je eerder ook bruinverlies hebt gehad, ik vind zo'n posi test van clearblue 7 dagen voor Nod wel heel erg raar, ik denk ook dat je verder bent. En bij mijn zoontjes zwangerschap heb ik me de 1ste 4 maanden HELEMAAL niet zwanger gevoeld en dan wist ik het nog wel, jij lette waarschijnlijk nergens op omdat je dacht dat je ongi was geworden dus ik vind het niet raar dat je NIETS voelt.... Ik ben toch ook echt zwanger hoor
Ja het zou kunnen dat ik verder ben met mijn zwangerschap ( als dat al zo is dan he ) Ik zou alleen niet weten hoever? .. Ik heb het ook weleens gehoord dar vrouwen ongesteld worden tijdens hun zwangerschap, maar volgensmij komt het niet erg vaak voor. Ik ben ook erg onzeker.. ik wil nu eigelijk wel weer een test doen, ik heb er nog 1 liggen
HCG is HCG dus als je zwanger bent dan zou deze ook positief uit slaan. Ik had 3 hele vage testen maar de digitale CB gaf in 30 seconden met avond urine al zwanger aan. Ben benieuwd hoor
Ja het zou te vroeg zijn nu maar denk dat het de vorige ronde toch echt gelukt is deze is wel heel erg positief. Ik ben voorzichtig maar toch gefeliciteerd meid. Liefs Nicole
he meis, bah wat geeft dat weer een verwarring! wel goed dat je nog een x hebt getest... Ik zou morgenochtend met ochtendurine er nog een test tegenaan gooien en aan de hand daarvan even bellen met een verloskundige of huisarts, want die in je album staat is toch echt positief hoor! succes meis met deze toestand .
Oei...vervelend....tja als die eerst wel posi was en later niet zou ik het ergste vrezen. Komt zo vaak voor, voor een NOD.
Ja dat weet ik! maargoed ik heb geen bloedverlies en er is ook nog geen spoor van ongesteldheids symptomen.. ik heb juist helemaal geen symptomen.. Wel vreem dat ik nu negatief test, misschien wel doordat ik van te voren een thee heb gedronken.
weet je al wat meer? vind het echt rot voor je dat je gister negatief hebt getest! voel je al of helemaal niks.... Je kan natuurlijk nog x voor de zekerheid een zw test doen he? om misverstanden te voorkomen... Succes meid! liefs