....morgen toch maar eens een testje doen! Heb hier via de site testen besteld woensdagavond - hoop dat ze morgen dus wel bij de post zitten! Ben nu ook eigenlijk best wel een beetje zenuwachtig.. Groetjes Ma2be
ik test normaal ook morgen. veel succes! kan mij inbeelde dat de spanning na 2 weken wel heel groot is!
heel veel succes ik duim voor je ik ga morgen ook testen ik hoop dat we allebei een positieve test mogen hebben [-o< [-o< [-o< liefs diane
ik heb negatief getest. Is wachten op ongi nu... tja, jammer maar 1e teleurstelling is stilletjes aan aan het verdwijnen. Op naar de volgende ... hopelijk ben ik snel ongi.
Een licht streepje ....... is ook een streep! Ma2Be is weer zwanger Joehoeeeeee! Mn mannetje was er van overtuigd van niet. Nu maar wachten tot ie thuiskomt.... Jippieeeeeeee!
Gefeliciteerd! Jij was net als ik een novembermama...! Nu wordt je een december of januari mama denk ik he.. Geniet ervan..! x
twins jammer meid hopelijk dat t volgende keer wel raak is. ma2be van harte gefeliciteerd! geniet er maar fijn van en druk die test flink onder de neus van je vent hahaha
Gefeliciteerd! De eerste "voormalige novembermama" die weer opnieuw zwanger is! Ik hoop dat ik (en iedereen bij wie het is misgegaan) je snel volg! Gr. Marije (ook voormalig novembermama)
Nu moet ik je toch even wat vragen, aangezien het Bio/Maancyslus topic gesloten is. Maar als je nu terugkijkt, viel je eisprong gelijk met jouw maanstand? Ben erg nieuwsgierig.