Het is een hot topic dezer dagen, dus ben benieuwd of jullie 'het' doen. Als ik moet dan doe ik het wel .
@ Saskia: hahaha! Nee, dat liever niet Plassen - ja, hoor, prima. Geen enkel probleem. Er spoelt daarna nog genoeg water langs, dus zou niet weten waarom niet. Bespaart toch weer een keer doortrekken
Ja hoor ik doe dat ook. Ik zou niet weten waarom het vies is. Ik vind het juist het meest schone, idd je spoelt daarna water erlangs en qua geur;tja dat ruik je ook als je op t toilet zit. Gewoon doen, scheelt idd ook nog eens een keer doorspoelen.
Ja ik ook. Dat werd zelfs geadviseerd door de kraamhulp. Zo kon ik het ook goed schoonspoelen gelijk. Daarna niet meer want er staat een wc naast. Dus kleine moeite om daarop te gaan. Maar ik vind het niet raar als mensen het wel doen.
Al ga ik van te voren plassen moet ik onder de douche weer.. Gewoon door het warme water.. Neem dus de moeite niet meer om van te goor te plassen en plas dus lekker odee de douche
Niet iedere keer als ik douche.... Maar als ik toch moet, dan plas ik wel gewoon onder de douche! Het spoelt meteen weg... En geen last van geurtjes als je daarna nog shampoo, cremespoeling of douche-gel gebruikt!
Tuurlie doe ik dat, lekker hoor dat klateren der wateren! Net als mevrouw hierboven, als ik van tevoren ga helpt het niks!
Tja,als ik moet tijdens het douchen dan plas ik wel ja. Het spoelt toch meteen weg en ik maak dan de vloer effe schoon. Dan is er niks mis mee vind ik. Maar ik ga eigenlijk altijd voor ik ga douchen wel naar de wc. Toen we in ons oude huis 2 wc's hadden was het een kleine moeite om in de badkamer naar de wc te gaan maar nu hebben we helaas maar 1 wc en om nou poedelnaakt van boven naar beneden te lopen... Mij te koud
Ja hoor hier ook, en mijn zoontje mag het ook hoor. Hij maakt er nu een spelletje van om precies in de gaatjes van het putje te mikken