hoi hoi Vannacht nog geen rood duiveltje gezien, had af en toe een licht krampje, maar is maar net hoe ik lig of zit. net tampontest gedaan, wederom superwit.. Ik weet het niet. Ik ga dadelijk toch maar testen en mocht hij negatief zijn dan maar hopen dat die rotduivels gauw doorzetten... Jullie horen het, zo gauw ik wat weet. liefs anne
Ja echt balen....zucht maar jij hebt geen leuke tijd achter de rug als ik het zo lees. Hoop dat het deze keer wel gaat lukken bij je succes!!
Heb je het tegen mij Debby70? Zo niet dan hoop ik het voor mezelf wel. En ach ik ben de enige niet. Daarom vind ik dit forum ook zo fijn. Het lijkt in mijn omgeving wel of ik de enige ben. ( niemand weet het van mij, en zo zal ik het ook niet weten van anderen) Dus vandaar, dat ik hier wat meer steun krijg.
Ja ik had het tegen jou Janne,hoop echt voor je dat deze keer als het raak mag zijn goed gaat!! En Anne ik duim hier!! succes!
3 testen gedaan en alle 3 zeggen ZWANGER................... Niet te geloven, wat ben iik blij, nu maar hopen dat alles goed blijft gaan.. dikke kus anne
Dames, om met elkaar te kletsen over nod, hebben we de nod topics. Misschien kunnen jullie je daar bij aansluiten. dan doe ik dit topic dicht, voor het overzicht! Anne gefeliciteerd!