Hallo allemaal, Ik ben ondertussen al 2 weken overtijd en toch geven de testen negatief aan. Ik gebruik de testen van kruidvat 2x5..en ik test 's morgens. Ik heb wel wat zw.schap symtomen. Ik snap er niks van..Ik moet wel zeggen dat na de geboorte van mijn zoon mijn cyclus onregelmatig is..maar zolang er tussen is nog niet eerder gebeurt. Snappen jullie dit? Of heeft iemand hetzelfde?
Weet je wanneer je eisprong geweest is? Misschien moet je eens temperatuur bijhouden om te kijken of er nog een eisprong moet komen. Die kans is erg groot als je nog negatief test.
Jeeej ik ben niet de enige!! Ik ga morgen weer een poging wagen met testen! De laatste x was afgelopen vrydag met de CB digi met indicator. Die gaf aan niet zwanger. Toen heb ik m gesloopt (foei! Ik weet t haha) en zag buiten de Csrreep toch duidelijk n lichtblauwe streep! De digitest op.1 januari deed t helaad niet, dus morgen weer proberen
spannend hoor! miss als het zo blijft eens bij de huisarts langs gaan? hoe lang is je cyclus nu? @streep vd cb digi.. lees ik wel vaker dat als je het open maakt er een streep op staat.. het zegt echt niets.. er moet echt in beeld komen dat er zwanger staat.. anders geldt het niet helaas!
he banash, Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ben van 23 aug t/m 20 dec niet ongi geworden en testen ook iedere keer weer negatief en 21 dec was ik spontaan wel ongi. Heb normaal een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen. Als het aan houdt zou ik even langs de HA gaan.
Heb het ook gehad.. Elke keer netjes een cyclus van 31 dagen, en ineens was ik over tijd! Na 39 dagen helaas toch nog ongesteld geworden..
Bedankt voor alle reacties! Mijn cyclus was voor mijn zoon wel heel regelmatig. Het langst dat er tot nu toe tussen heeft gezeten was 36 dagen, nu zit ik al op dag 47. Door klussen gaat helaas niet, aangezien ik al wel 2 weken ongi buik pijn heb en bruin verlies af en toe...
Cindy: dit is al 2 weken, en elke keer denk ik nu zet het door..maar dan is het weer weg. Ik heb eigenlijk nog geen andere test geprobeerd..omdat ik bang ben dat die toch negatief zal zijn.
Het lijkt me inderdaad verstandig om een bloedtest te doen bij de HA, dan weet je het ook allemaal zeker. Zo als je zegt het is erg vervelend als je die tests doet en hij negatief is...