ze zijn net klaar met de graafmachine.... geen idee wat ze aan het doen waren, zal straks boven wel is even gluren op de kinder kamers hahahaha Tot nu toe is het hier vrij rustig op dorp...Dus ga zo de kindjes maar is aankleden die worden net wakker, en maar even naar de winkel enz... is kijken hoe het daar is normaal is er op zaterdag ochtend zo goed als niet door te komen!
Ik ga denk ik maar om 1 voor twaalf een fles champagne openen...zou er op alle zenders een klok verschijnen? Kunnen we aftellen...
Even gespiekt...zie een enorm gat....en het graven is net weer verder gegaan...zou niet weten wat je met zo´n gat in je achtertuin moet of ze moeten een wedstrijd zwembad gaan aanleggen...dan kan ik me er wat bij voorstellen.... ga nu echt de kids doen en naar de winkel
ik moet vandaag werken helaas. en owe als ik vanavond ineens in het hiernamaals zit en ik al die hotelkamers voor niks heb gepoets he . zal is vragen of ik niet vrij kan krijgen want tja als de wereld vergaat is al dat werk ook maar voor niks.
Kom maar weer niet weg van achter de pc heb echt een schop onder mn kont nodig...pfff ben gewoon te lui om wat te doen... Zei al tegen manlief vanmorgen...ik ga vanmiddag wel om boodschappen als die meiden slapen....Anders doe ik het voor niks als de wereld toch vergaat om 12uur...en ik net boodschappen heb gedaan is toch zonde maar ja als ik wacht tot na 12 uur gaat misschien iedereen weer naar de winkel als de wereld niet is vergaan
vind het wel waanzin dat een man wereldpers haald met z'n bericht. hier een stukje om bij te lezen Zaterdag vergaat de wereld (geloven sommigen) - Binnenland - AD de ene zegt grote aardbevingen de ander zegt een grote warmtegolf. zit piet paulusma er toch weer naast met zijn weerbericht
en dan is het 12 uur en moet je toch echt nog 6 uur wachtten 12 uur americaanse tijd 6 uur avond bij ons
aha in dat bericht staat dat ze geloven dat het om een zondvloed gaat en in oktober nog maar 2 % van de wereldbevolking over is dus we gaan vandaag nog niet allemaal tegelijk! maar het spreekt elkaar wel tegen want vandaag is toch de dag des oordeels volgens hun? maar goed mijn dochtertje kan straks gewoon naar een kinderfeestje.
las net wat over de zondvloed en daar staat dat het verwijst naar het woord 'Sintvloed" das toch geen toeval meer
maar 6 uur in de avond Amerikaanse tijd is 12 uur ´s nachts hier. Volgens mij is het 18.00 uur hier en 12 uur s´middags amerikaanse tijd.
tot nu toe nog niks aan de hand...en hier kon je een bom in de winkel leggen niemand die het zou merken zo rustig... maar ben even naar het dorp hiernaast gegaan met die markt.... en daar kon je op de koppen lopen zo druk, en dan was het in de gewone winkel! Was wel grappig op die markt verkopen ze oliebollen....yippie in Mei En begint om 12.00 toeval