Volgens mij vergaat de wereld NU!!!!!!!!! Wat een onweer ons huis trilt ervan, zo heftig heb ik het al lang niet meer mee gemaakt, en regenen met bakken uit de lucht. Ben geen scheiterd maar ben gewoon bang van onweer vooral als het zo heftig is
En dan lig je in je bed, reageert ukje in mn buik ook op elke klap waardoor er flink druk komt op mn blaas en dan gaat het nog harder regenen...moet je toch echt je bed uit om te plassen damn... het donderd bliksemd en regend nu al 1,5uur mag van mij wel klaar zijn!
Hier precies hetzelfde.. Ik schaam me kapot maar ik was ook doodsbang! En dan is mn kleine mannetje ook nog bij mn moeder aan het logeren omdat wij gisteravond een concert hadden!
Blijkbaar dat hij het over het weer had! naja ook weer achter de rug was een inimini zondvloed dan zeker vannacht,want nu schijnt de zon alweer volop!
Ja we leven nog ! Onweer vannacht: niet hier of ik heb er door heen geslapen, heb er niets van mee gekregen
Ik ben zo ontztettend benieuwd naar de reactie van dat heerschap. Door hem hebben zo veel mensen hun huizen, banen, levens weggegooid. Heel verdrietig eigenlijk, alleen maar door zo'n paniekzaaier.
Ja misschien een beetje wel, want als je een beetje logisch nadenkt weten we allemaal dat hij dat nooit zo kan voorspellen. Maar die mensen geloven nou eenmaal in zo'n dingen.
Gisteren naar de Helden van Amstel Live geweest. Van Velzen was ook erg blij dat de wereld niet vergaan was.. Hij had een briljant idee, zie twitter: @VanVelzenMusic Roel van Velzen Idee; voortaan iedere week één dag doen alsof de wereld vergaat. En als het níet gebeurd; keihard feestvieren. Laten we de dinsdag pakken.
Ja misschien is het verdrietig dat die mensen zo dom zijn om hun huis/baan/andere vastigheid van de hand te doen omdat één persoon zegt dat de wereld vergaat. Maar verder, nee joh, denk een beetje zelf na vind ik dan.
Hmmm zo hard ben ik dan denk ik niet. Ik vind het vooral heel zielig. Ook wel dom, maar dat maakt het voor mij niet minder zielig. Maar dat zal dan mijn karakter zijn.
ik denk dat ie heel hard aan het nadenken is over een "logische" verklaring, heheheh en wedden dat al die aanhangers hem dan gewoon opnieuw geloven
Ik denk maar zo, als het echt waar zou zijn, dan gaan we toch met zn allen. Het is dan niet zo dat ik alleen achterblijf met mn gemis en verdriet. Maar ja,niet iedereen kan er even nuchter over denken, en voor sommige onder ons vind ik t best zielig dat ze er ff ziek van waren. Dat allemaal door die idioot.