Ja dan gaan we inderdaad met z,n allen. Maar dat wil ik nog helemaal niet. Ik geniet nog te erg van mijn gezin en familie.
Hier geen onweer gehad, vanmorgen weer lekker fris opgestaan. We zijn er nog steeds en genieten gewoon verder van het leventje. Ik hoop dat ook heeeeeeel lang nog mogen te doen, hoop kleinkinderen te mogen krijgen later waar ik uiteraard ook nog van wil genieten! Nu eerst lekker van me eigen gezinnetje genieten en de zon hihi.........
Hier ook nog steeds niks raars gebeurt hoor! Gewoon een heerlijke rustige dag met het gezinnetje, wel is het rot weer...het zonnetje schijnt maar het waait enorm! En vanmorgen nog wat regen gehad...maar ja had Pietje ook voorspeld
Nou hier ook allemaal nog aanwezig. Ik geloof er toch niet in dat iemand exact weet wanneer de wereld vergaat. Deze voorspelling was van een bijbelkundige, maar als hij de bijbel goed leest, komt deze dag als een dief in nacht. Dus op een moment dat je het niet verwacht. Dat deze dag ooit komt, dat staat vast, maar alleen God weet wanneer. Dat kan ook vandaag zijn of volgend jaar, maar het kan ook nog wel 100 jaar duren. Wel staan er allerlei tekenen in de Bijbel waaraan je kunt zien dat het niet lang meer duurt voordat deze dag aanbreekt. Zoals dat er met 1 munt betaald gaat worden, dat Israël weer een eigen land zal hebben, dat er één taal zal komen, etc, etc. Dus ook ik denk dat het niet lang meer zal duren, MAAR...Alleen God weet wanneer.
klonk klonk klonk klonk(komt uit schuilkelder vandaan) heeeeeeeeeeeeeeeeeey we zijn er nog. mag hopen dan die camping zich bij bij de hemelpoort mag verantwoorden voor zijn daden.... er hebben er weer heel wat zelfmoord gepleegt daar. en daar is hij wel medeplichtig aan vind ik
Nou, er komt een herkansing hoor .... Einde der tijden nu op 21 oktober - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] Kunnen ze die man ajb opsluiten??
Hahaha ik las het net ook... sjongejonge zeg! Wat een malloot. Zo zie je maar weer, er zitten minder gekken in het gesticht dan dat er los rondlopen!
hij geeft maar niet op......dacht dat ie zou aftreden maar zo snel geeft hij zich dus niet gewonnen! Volgens mij heeft ie een beetje teveel naar 2012 film gekeken!
wel erg hard van die vent, sommige proberen zelfmoord te plegen na zijn uitspraken en toch doet hij opnieuw zo'n uitspraak! hopelijk vergaat die vent zelf snel!
Oohh wat zal deze man balen. Hij had die anderhalve ton ook knnen gebruiken om iets van die wereld te zien voordat het aan de haaien gaat Gelovigen komen er bekaaid vanaf - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
Ohhh, wat erg??!!?? Ik zou die anderhalve ton verhalen op Camping, onder het mom van valse informatieverschaffing ofzo ... Ook idioot dat je dat dan aan billboards spendeert ... als het einde der tijd nadert weet ik daar wel een veel betere bestemming voor
ik kan de link niet openen, dan slaat de pc op tilt. maar ik vind die man onderhand wel gevaarlijk worden. kunnen ze hem nergens opbergen, die spoort duidelijk niet en heeft inmiddels al heel wat doden op zijn geweten liggen. ik hoop dat dit keer niemand hem meer serieus neemt.
Omdat dit topic toch in relatie staat met het geloof, sluit ik dit topic. Volgens de regels van zwangerschapspagina is het niet toegestaan om topics over geloof te openen