is het niet bij de meeste dingen zo dat wanneer je het ziet je niet meer hoeft te geloven, dan is het toch eigenlijk een feit geworden. daarvoor is het "geloven " er naar mijn mening. Ontopic, Hier ben ik eigenlijk helemaal niet bang voor, ik geloof er niet zo in dat dit gebeuren zal, toch denk ik wel dat de aarde ooit een keer zal vergaan, zeker met al dat millieu vervuiling enzo en al die rampen die er tegenwoordig zijn,
Goh...gezellig nieuws! Gelukkig geloof ik helemaal niks van dit soort dingen. Het was al eerder voorspeld, maar toen uiteindelijk verkeerd berekend...yeah right!
Ik zie nu voor me een horde mensen met een kruis om hun nek, een Koran in 1 hand en Tora in de ander, knielend voor de Boedha beeld. Voor het geval dat
Heeft iemand toevallig White Teeth van Zadie Smith gelezen? Gaat over een meisje dat opgroeit in een Jehova-gemeenschap. Die berekenen dus serieus steeds wanneer de wereld vergaat. En iedere keer gebeurt er niks en wordt er een nieuwe berekening gemaakt (toch verkeerd geïnterpreteerd, maar nu weten we het zeker). Ik snap niet hoe mensen dat iedere keer weer serieus kunnen nemen. Overigens hoort in dat geloof ook dat er maar een beperkt aantal mensen in de hemel (of ander woord? weet niet meer hoe ze het noemden) kan worden opgenomen, en dat vooraf al is bepaald wie dan. In elk geval alleen Jehova's, maar dan ook niet allemaal. Zo is het in elk geval in dat boek uitgelegd, weet niet of het voor alle Jehova's zo werkt. @adi: hahaha, mooi beeld!
Ja volgens de Jehova's komen er alleen maar enkelen in de hemel. Ben je mooi klaar mee als "anders"gelovige. Hoeveel uur hebben we nog....
Ach, dan weet ik (als niet-Jehova) in elk geval waar ik aan toe ben. Ik kom niet in de hemel. Maar of het daar zo gezellig wordt met alleen een paar honderd Jehova's.... ik denk niet dat ik er veel aan zal missen Ik zou er in elk geval geen vrienden of familie tegenkomen. Is niet mijn bedoeling om hier iemand mee te kwetsen of belachelijk te maken, maar ik kan niet zo veel met dat soort absolute opvattingen. Dan maak ik er maar een grap over...
ik weet niet waar jij woont, maar hier ook! Groningen? Ik heb van meerderen al gehoord dat ze ze ook gehoord hebben meerdere plaatsen in onze provincie, ben echt heel nieuwsgierig wat het nou was!
Hier niet gehoord, ook prov. Groningen... ff gegoogeld Vliegtuig bij Groningen onderschept - RTL Nieuws.nl
oh ik lees het al, staat wel op tv noord. tekst 102 2 f16's zijn door de geluidsbariere gegaan, want daar was een onbekend vliegtuig ofzo waar ze geen contact mee konden krijgen, lekker dan
Ik hoorde het ook (1 knal) manlief was gras aan het maaien en dacht al even dat dat ding ontploft was ofzo (levendige fantastie he....) maar niks te zien.
ik schrok me ook rot! haha ik denk altijd direct hele rare dingen, vooral als ik op hyves bij iemand anders lees (20 km verder) dat ze het ook gehoord heeft!
Dit kwam ik tegen.. Hahhaa Harde knal in Fryslân door F16’s | dé Weekkrant Fryslân | dé Weekkrant & http://www.112fryslan.nl/Home?&action=show&newsid=6577
Als morgen de wereld vergaat.. Waarom heeft manlief dan service dienst? Dan kunnen we misschien niet eens samen zijn.. Grrr! Altijd het zelfde met die service diensten, die verpesten je hele weekend