Ja maar dat zou toch geen verschil moeten maken?! Wij hebben een bedrijf, al onze zakelijke en prive-verzekeringen zijn bij 1 verzekeringskantoor ondergebracht, ik mag toch wel aannemen dat zij me hierin goed adviseren en dat ik niet ook nog zelf rechtstreeks de verzekering moet bellen?? Dan breekt toch helemaal mijn klomp! (maar toch bedankt voor de tip, ga morgen gelijk bellen!).
Ik hoop voor jullie dat er alsnog een negatief reisadvies komt zodat jullie het geld terug kunnen krijgen! Wel balen zeg dat je je druk moet maken om een vakantie...
Reisadvies Nederlandse regering: Egypte - MinBuza.nl Reisadvies Belgische regering: Reisadvies Egypte - Reisadviezen - Homepage - Buitenlandse Zaken, Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking
Maar ik denk dat je je niet druk meer hoeft te maken, dit staat op de site van de Telegraaf: Negatief reisadvies Egypte aanstaande - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Ja ik zie het net ook staan Voor ons dan weer een meevaller, maar ik kan de mensen die deze week en zelfs gisteren nog vertrokken op schiphol, echt niet begrijpen... Bedankt voor de steun en adviezen dames, nu eerst ons meisje nog beter worden en dan komt de rest vanzelf wel goed... Dit las ik net, wat ben ik blij dat ik daar nu niet zit!! Gespannen sfeer Hurghada - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
Hoop voor jullie dat er idd zsm een negatief reisadvies komt! scheelt toch weer een hoop centjes! maar lijkt me niet dat dat nog lang gaat duren als het nu in Hurghada ook al gespannen is.. Gelukkig zitten mijn schoonouders weer in het vliegtuig terug naar huis, zijn ze de ellende misschien net voor geweest, had ze eergister aan de telefoon en tot toen kregen ze het alleen nog mee via de televisie..en ze hadden wel plaatselijke bevolking gesproken in winkeltjes en die waren behoorlijk onder de indruk wat er allemaal in het noorden aan de gang was.. hadden mijn schoonouders ook laten zien waar er allemaal rellen waren enzo.. Brr maar ik denk dat ik nu ook niet meer was gegaan hoor.. ( een week geleden nog wel toen het nog relatief rustig was, had ik toen ook geschreven, dus mijn mening bijgesteld )
Ben overigens zelf 5 jaar geleden in Hurghada geweest.. en toen was het er natuurlijk gewoon nog normaal en rustig, maar ook toen vond ik het geen prettig land om op stap te gaan hoor, ben maar 1 x in 2weken van het resort afgeweest
gewoon lekker gaan en genieten maar,tenzij ze de badplaatsen gaan afraden,maar voor nu een fijne vakantie in het lekkere hurghada!
Wij zijn er 4 jaar geleden ook geweest, super vakantie gehad en elke avond uitgeweest, van resort af, in restaurants in omgeving gegeten enz. en niet 1x ziek geweest... maar ja, dat was toen en nu is nu...
Ja het land moet je liggen.. ik vond het klimaat wel lekker hoor haha maar dat kamelen bieden en je aan de arm meetrekken ergens naar binnen vond ik niks (niet alleen in Egypte hoor hihi), voelde me daar heel ongemakkelijk bij, en mijn reisgenootjes ook, mijn schoonouders daarentegen gaan wel 3x per jaar en vinden het er fantastisch! Van het eten ben ik overigens ook als enige niet ziek geworden, de rest (7 pers.) wel terwijl ik diegene ben met PDS en niet veel kan verdragen, zij zaten constant op de wc en ik aan het zwembad
LEKKER OMBOEKKEN EN NIET GAAN LIJKT MIJ.... wij hgebben ook een keer 6 dagen van te voren om moeten boekken zijn toen naar de canarische eilanden gegaan kan je hoogstens 50,00 euro kosten voor omboekken als het al niet vergoed word je gaat toch nu geen risico lopen voor een weekje zon ben je gek!
Toeristen misschien terug - Reizen en vakanties | U leest er alles over op Reiskrant.nl van De Telegraaf [reiskrant]
Jetair haalt toeristen terug - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] Is wel belgie.. maar tis een begin.. (snap idd ook niet de mensen die gister nog zijn vertrokken hoor)
En Nederland is gevolgd BuZa ontraadt alle reizen naar Egypte | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
BuZa heeft een reisadvies 6 afgegeven op een schaal van 1 op 6.. Maar betekent dat dan een negatief reisadvies of nog steeds niet? http://www.minbuza.nl/nl/Reizen_en_Landen/Reisadviezen/Reisadviezen_alfabetisch/E/Egypte
Toelicht gevonden over schaal 6! Lijkt mij dus negatief reisadvies zou als ik jou was Sisa reisorganisatie bellen voor een omboeking..