Over 2 weken naar Egypte, nu rellen in het land.... brrrr

Discussie in 'De lounge' gestart door Sisa, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Overigens wel rechtstreeks naar de verzekeringsmaatschappij en niet naar een tussenpersoon!!

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja maar dat zou toch geen verschil moeten maken?! :$
    Wij hebben een bedrijf, al onze zakelijke en prive-verzekeringen zijn bij 1 verzekeringskantoor ondergebracht, ik mag toch wel aannemen dat zij me hierin goed adviseren en dat ik niet ook nog zelf rechtstreeks de verzekering moet bellen?? Dan breekt toch helemaal mijn klomp!
    (maar toch bedankt voor de tip, ga morgen gelijk bellen!).

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik hoop voor jullie dat er alsnog een negatief reisadvies komt zodat jullie het geld terug kunnen krijgen!

Wel balen zeg dat je je druk moet maken om een vakantie...

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Reisadvies Nederlandse regering:
    Egypte - MinBuza.nl

Reisadvies Belgische regering:
    Reisadvies Egypte - Reisadviezen - Homepage - Buitenlandse Zaken, Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking

5. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
  6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    #66 Sisa, 30 jan 2011
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
  7. tulip

tulip Niet meer actief

ik hoop dat je dochtertje snel beter is en dat je alsnog van een leuke vakantie ergens kan genieten.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Informeer het reisburo even.

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoop voor jullie dat er idd zsm een negatief reisadvies komt! scheelt toch weer een hoop centjes!
    maar lijkt me niet dat dat nog lang gaat duren als het nu in Hurghada ook al gespannen is..
    Gelukkig zitten mijn schoonouders weer in het vliegtuig terug naar huis, zijn ze de ellende misschien net voor geweest, had ze eergister aan de telefoon en tot toen kregen ze het alleen nog mee via de televisie..en ze hadden wel plaatselijke bevolking gesproken in winkeltjes en die waren behoorlijk onder de indruk wat er allemaal in het noorden aan de gang was.. hadden mijn schoonouders ook laten zien waar er allemaal rellen waren enzo..
    Brr maar ik denk dat ik nu ook niet meer was gegaan hoor.. ( een week geleden nog wel toen het nog relatief rustig was, had ik toen ook geschreven, dus mijn mening bijgesteld ;))

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ben overigens zelf 5 jaar geleden in Hurghada geweest.. en toen was het er natuurlijk gewoon nog normaal en rustig, maar ook toen vond ik het geen prettig land om op stap te gaan hoor, ben maar 1 x in 2weken van het resort afgeweest ;)

11. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    gewoon lekker gaan en genieten maar,tenzij ze de badplaatsen gaan afraden,maar voor nu een fijne vakantie in het lekkere hurghada!;)

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wij zijn er 4 jaar geleden ook geweest, super vakantie gehad en elke avond uitgeweest, van resort af, in restaurants in omgeving gegeten enz. en niet 1x ziek geweest... maar ja, dat was toen en nu is nu...

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    :( lees even het laatste nieuws op nu.nl of zo ;)

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja het land moet je liggen.. ik vond het klimaat wel lekker hoor haha maar dat kamelen bieden en je aan de arm meetrekken ergens naar binnen vond ik niks (niet alleen in Egypte hoor hihi), voelde me daar heel ongemakkelijk bij, en mijn reisgenootjes ook, mijn schoonouders daarentegen gaan wel 3x per jaar en vinden het er fantastisch!

Van het eten ben ik overigens ook als enige niet ziek geworden, de rest (7 pers.) wel terwijl ik diegene ben met PDS en niet veel kan verdragen, zij zaten constant op de wc en ik aan het zwembad:D

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    LEKKER OMBOEKKEN EN NIET GAAN LIJKT MIJ....
    wij hgebben ook een keer 6 dagen van te voren om moeten boekken zijn toen naar de canarische eilanden gegaan
    kan je hoogstens 50,00 euro kosten voor omboekken
    als het al niet vergoed word

je gaat toch nu geen risico lopen voor een weekje zon
    ben je gek!

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
  17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
  18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Toelicht gevonden over schaal 6!

Lijkt mij dus negatief reisadvies :) zou als ik jou was Sisa reisorganisatie bellen voor een omboeking..

Deel Deze Pagina