Over 2 weken naar Egypte, nu rellen in het land.... brrrr

Discussie in 'De lounge' gestart door Sisa, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ohh beter hoor, je eigen veiligheid (en die van je gezin) zijn belangrijker dat dit... veel plezier!

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oooh leuk! Gran Canaria vonden wij top!

Heel veel plezier!

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ben heel benieuwd, is voor ons de eerste keer. Wel al eens naar Tenerife geweest maar dat is alweer een jaar of 6-7 geleden. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, we gaan de 2e week van maart.

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Dat is ook heel leuk! Beter dat je niet gaat hoor;)!

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wel een tipje.. als je land op Gran Canaria.. de landingsbaan ligt net na een berg.. en dan ga je dus die berg over en land je best stijl naar beneden.. heb nooit last van mij oren maar daar had ik echt de tranen in mijn ogen staan..
    Dus ookal heeft jullie kleine (of jullie zelf) normaal geen last, goed laten drinken tijdens de landing..

Verder het weer in maart weet ik niet.. wij waren begin juni en toen was het wel warm (rond de 30 gr.) maar niet altijd even zonnig en 1 dag een heel iniminie klein beetje motregen..
    maargoed over het algemeen was dat sóchtends en dan smiddags klaarde het op en was er vollop zon..

ik vond het iig een erg leuk eiland en wij gaan waarsch. in September weer :)

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ok bedankt voor de tip, hier normaal ook geen last van maar zal het in gedachten houden zeker voor ukkie.

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja is wel verstandig.. normaal land je geleidelijk.. maar dat kan daar niet door die berg dus je maakt na die berg een beetje een duiklanding ;)

8. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Heerlijk naar Gran Canaria!!!
    Lekker genieten hoor met je gezinnetje 8)

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ja dat heb ik ook meegemaakt; hele tijd vlogen we best hoog nog, en toen we om die berg waren gingen we ineens best stijl naar beneden en landen we niet al te zachtjes zeg maar :D

Deel Deze Pagina