hoi ik ben vandaag bij de vk geweest en zij vond de kleine aan de grote kant. nu krijg ik vrijdag een groeiecho om te kijken hoe groot het is, maar wat nou als het te groot is? wat gaat er dan gebeuren, heeft iemand hier ervaring mee?
Hoi Mandy, Ik heb hier zelf geen ervaring mee, ik krijg wel over een aantal weken een groei echo omdat het in het ziekenhuis standaard is. Ons kleintje is ook iets aan de grote kant maar ze hebben me gezegt dat het niet te groot was. Wel heb ik vaker gehoord, dat als je kleintje te groot is ze je eerder gaan inleiden en niet tot 42 weken laten lopen. Hoe en wat weet ik niet. Vraag het anders een na mij de VK en zeker ook met wat ze te groot noemt. Heel veel sterkte en ik lees even mee of andere hier mee weet van hebben. Groetjes, Krissa
Misschien valt het inderdaad mee en als het wat aan de grote kant is gaan ze inderdaad soms wat eerder het kindje halen. Laat je het ons weten?
alles was dik in orde! het kindje was wel wat groter als het gemiddelde maar het was nog binnen de curve gelukkig! ook heeft het lange beentjes, grappig want dit had mijn dochter ook. ik kan dus weer met een gerust hart verder . bedankt nog voor jullie reacties!
Hoi, Ik heb bij mijn tweede zwangerschap ook groeiecho's gehad. Hieruit bleek dat mijn dochter p>95 was. Dus erg groot. Ik ben met 38 weken ingeleid en bevallen van een reusje van 4785 gram. haha. Ben blij dat ze me niet hebben laten lopen want nu konden de schoudertjes nog maar net door mijn bekken. Fijn dat het bij jou wel meevalt. Groetjes