Wij hebben vanavond onze 4D Echo gehad en de baby lag in onvolkomen stuit ligging. Wie had dit ook met 28+3 en is de baby alsnog gedraaid in de goede ligging? Wij mogen volgende week terug komen voor een nieuwe echo in de hoop dat hij beter ligt.. Zie afbeelding: Alleen liggen zijn benen gestrekt en niet gekruist.
Ik heb wel meer gelezen hier dat sommige kindjes pas vlak voor de bevalling gedraaid zijn, of na de 30 weken. Vandaag bij de vk bleek Frummel nu wel met t hoofd naar beneden te liggen, maar ze zei ook dat ze daar op dit moment nog helemaal niet naar kijken. Komt vast goed
Vorige week met 31 weken lag de baby nog in stuit. Ik denk nu meer beweging bovenin te voelen.... 6 november heb ik weer controle (34 weken) bij de vk, dus ben ook benieuwd. De vk zei dat er nog tijd zat is om te draaien.
Oke gelukkig! Ik wist wel dat de baby's nog een aantal weken draaien. Ik was alleen bang als ze zo met de benen omhoog liggen het lastig wordt omdat ze dan zeg maar wat meer ''vast'' liggen.
Bij mij lag (of zat) hij bij een echo met 32 wkn in een onvolkomen stuit. Daar werd toen ook nog niet veel aandacht aan besteed omdat een kindje rond die tijd nog makkelijk kon draaien. Toen dat bij 36 wkn toch nog niet het geval bleek, ben ik doorgestuurd voor een draaipoging (die overigens niet lukte).
ik ben op die manier geboren, stuitligging met de beentjes gestrekt. Ik was 6 pond en mijn moeder is in het ziekenhuis op de natuurlijke manier bevallen. Ze zegt dat mijn broertje (8 pond) haar meer werk heeft bezorgd.... Enne, met mij is alles helemaal goed gekomen hoor Ik hoop natuurlijk dat je beeb nog een halve koprol gaat maken, maar wilde toch even reageren
onze jongste dochter lag vanaf 26 weken al in stuit.. en is nooit terug gedraaid, maar dat kwam omdat mijn placenta voorlag, zij kon die draai ook niet meer terug maken ..
Maar wat is de logica achter deze redenatie, want die snap ik niet. De vk gaf vandaag aan hoelang de navelstreng ongeveer is en dan zie ik de relatie placenta voor en niet meer terugdraaien, niet?