meiden die toch zwanger waren naar ongesteld zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noukie89, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

hoi dames ben met mijn pijnlijke buik naar de dokter geweest
    nu zij ze dat het door de eisprong kwam die al weken geleden heeft plaats gevonden en dat daarbij wat vocht in de buik is gekomen en dat een pijnlijke reactie kan geven

een kennis van ons heeft ook ooit zoiets gehad maar kwam op het laatst achter dat ze zwanger was en toch altijd ongesteld geweest

zijn er meiden hier die toch zwanger bleken in de eerste maanden maar toch ongesteld werden :(

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hey,
    misschien is dit onderwerp beter te plaatsen in ZWANGERSCHAP,ipv de LOUNGE.....
    denk dat je daar meer kans hebt op de juiste antwoorden.
    groetjes petra

3. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik heb er weleens van gehoord. Maar als je twijfelt dan kan je gewoon een test doen?

Is trouwens geen echte ongi, want dat is dat je baarmoederslijmvlies wordt afgebroken. Je verliest wel bloed, mar baarmoederslijmvlies blijft in tact.

4. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik ben van de eerste (nu is ze bijna 13) de eerste 4mnd steeds ongesteld geweest. Toen ik 16 weken zwanger was had ik zelf pas door dat ik zwanger was.
    Ze is wel door de pil en het condoom gekomen, een echt vechtertje ;) Maar zeker gewenst!

5. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik had op een vrijdag positief getest, en op zaterdag verloor ik bloed tot en met dinsdag. Het bleek gewoon een ongesteldheid te zijn volgens de echoscopist:) ( wat was ik me doodgeschrokken)

Over de eisprong: Ik heb een keer gehad dat er een bloedvaatje was geraakt met als gevolg bloed in me buik. Wat heb ik pijngeleden!!

Deel Deze Pagina