alleen maar huilen dreumes 15 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lili20, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden,

mijn vrolijke meid is ineens omgeslagen in de hele dag huilen. ik weet echt niet meer wat er is.wordt er niet goed van

ze wil haast niks eten. eten deed ze eerder heel goed
    ze wil niet zelf spelen. spelen deed ze eerder de hele dag door en ook veel alleen.
    niks is eigenlijk goed en wil alleen maar opgetilt worden.

wat is er toch met mij meisje. heeft iemand tips of is er iemand met het zelfde probleem?

2. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Wat is het voor huiltje? Kan ze d'r ei niet kwijt zegmaar of heeft ze pijn? Het kan natuurlijk van alles zijn, maar als het aanhoudt zou ik toch maar even langs de dokter gaan (als het neigt naar huilen van pijn).
    Kiezen/tanden worden ze huilerig en hangerig van en minder eetlust, maar ook bv oorontsteking. Gewoon een mindere dag kan natuurlijk ook, griepje, noem het maar op.

3. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    het is echt jengelig! en ze heeft dit al iets meer als een week. geen kies of tand in aantocht(tot zover ik het kan zien)

4. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik zou zeggen: óf iets onder de leden óf de 15-maandensprong.

Aaron was van de week extreem jengelig, at slecht, en wilde constant aan mij hangen. Bleek keelontsteking te zijn (mijn man kreeg het namelijk erna ook).

Wat betreft sprong: met 15 maanden heeft Aaron 1 a 2 weken dit gedrag vertoond (op het niet eten na).

Succes!

5. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Mijn dochter is ruim 15 maanden en ook een stuk minder gezellig dan anders. Ze wil ineens weer 's ochtends slapen, is in de namiddag non stop aan het huilen/jengelen, en ook 's nachts krijst ze het soms uit en is ze ontroostbaar. Ze eet ook minder en ze kauwt heel erg op haar vingers, dus wij denken dat ze haar kiesjes krijgt. Dit duurt al een paar weken, dus ik weet hoe je je voelt :(!

Deel Deze Pagina