Dankzij een goede tip via dit forum heb ik voor mijn meisje "lipikar baume ap van la roche posay" gekocht. Ze heeft erg veel last van een droge huid (benen, armen, buik, gezicht) Ik heb deze creme vandaag op haar gezichtje gesmeerd en haar huidje werd lekker zacht. Nu staat er op de tube "smeren op de droge zones". Mag ik deze creme nu overal smeren? Dus net als een bodylotion gebruiken? Dus op haar buik, benen, armen én gezicht tegelijk? En dan 1 keer smeren op een dag toch? Waarvoor gebruiken jullie deze creme? Wat een vragen Alvast bedankt! Groetjes shampoo
Jeetje wat een naam zeg voor een creme, heb er nog nooit van gehoord. Maar het lijkt me dat je het dan best wel mag gebruiken voor het hele lichaam, anders had het vast wel op de verpakking gestaan. En als je twijfelt even bellen na de winkel waar je het gekocht hebt.
Met zulke cremes moet je wel oppassen dat het lichaam nog wel zelf beschermende vetten aanmaakt en dat het geen soort van Labello-verslaving wordt, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou het dan ook alleen op echte droge plekken gebruiken en verder een olie gebruiken om je kindje mee in te smeren na het bad en ook wat badolie in het water gebruiken.
Als het 'La Roche-Posay » Lipikar Balsem Baume AP 200 ml' is zou ik het wel als bodylotion gebruiken. Er is ook een badolie in deze lijn te koop. Zal 'm ook onthouden, lijkt me een fijn produkt.
Je kunt 'm gewoon overal op smeren dus niet alleen de droge zones. In het gezicht smeer ik het een paar keer per dag haar lijfje 1x keer per dag of 1x per twee dagen.
Ik smeer het inderdaad bij Quinn overal, idd de balsem! Heerlijk product, geen hormoonzalfje meer nodig gehad en zijn huidje word eindelijk mooi zacht, zoals het hoort
Voor een aantal hardnekkige plekken nog wel hormoonzalf nodig maar het is echt super creme om de huid te verzorgen. Hij is zijn geld dubbel en dwars waard.
Gewoon lekker insmeren hoor, ik gebruik het ook bij Nina, ze heeft nog nooit zo'n mooi huidje gehad de laatste maanden. Was ook erg droog, tot eczeemplekken aan toe. Inmiddels is dit helemaal verdwenen
Ik smeer twee keer per dag, is ook echt nodig. Kunnen nog niet helemaal zonder hormoonzalf maar zijn huidje is wel een stuk beter zo. Als ik het een keer niet gedaan heb zie je het gelijk. Ik vind het zijn geld ook zeker waard!
HIer ook hardnekkige plekken, maar dan smeer ik het net wat vaker in en dan is het na een paar dagen al een stuk rustiger. Hier komt er geen hormoonzalf meer in huis
Bedankt voor de reacties meiden. Dan ga ik het vanaf nu ook gebruiken als een bodylotion. Ik heb het tot nu toe alleen nog maar op haar wangetjes gesmeerd.