Hallo Mijn zoontje heeft soms erge last van eczeem (hijs nu 8 maanden) dat heeft hij al vanaf maand 4 ongeveer. Het is een grote kans dat het erfelijk is (vader kant ) . Betekend dit dat al onze toekomstige kindjes ook last van eczeem krijgen of hoeft dat niet perce? Alvast bedankt Groetjes, Mandy
Zowel ik als mijn zusje als mijn broertje hebben eczeem. Mijn broertje heeft het nu nog (hij is begin 20). Mijn zusje en ik zijn er overheen gegroeid. Komt nu alleen bij hele sterke temperatuurschommelingen wel eens een beetje terug.
hoi, mijn man heeft zelf erfelijk eczeem. Wij hebben bij de HA te horen gekregen dat er 20% kans is dat onze kleine het ook zou hebben.
ik had zelf vroeger heeele erge eczeem.. mijn zus weer niet.. ik heb er nu nog een beetje last van maar veeel minder erg als vroeger.. je kindje kan het krijgen natuurlijk maar het is niet ALTIJD zo
Bij ons zit het ook erg in de familie en we hebben het dus ook allemaal. Maar heb wel van de arts begrepen dat het niet altijd zo hoeft te zijn. Dus duimen en hopen op het beste! Succes!
Hoi, Mijn oudste heeft er ook behoorlijk last van. Hij krijgt aankomende maandag eindelijk allergietesten. (NA 2 JAAR) Mijn jongste heeft nergens last van, dus het hoeft niet.