Wie gebruikt er duphaston en clomid en natuurlijk waarvoor. Ik ben sinda gisteren begonnen met de duphaston om vervolgens aan de clod te moeren gaan beginnen vanweg het dagelijkse bloedverlies en een wens voor een tweede kindje
Ik heb Clomid gebruikt vanwege een ontbrekende cyclus en eisprong door PCOS. Na een poos ben ik er resistent voor geworden, waarna ik ben overgestapt op hormooninjecties. Primolut/Provera werd gebruikt om een menstruatie op te wekken, zodat ik aan het begin van een nieuwe cyclus zat en vervolgens met de medicijnen kon beginnen. Succes!
Hoi jippie Had jij helemaal geen menstruatie cyclus als ik het goed begrijp, en zijn die injecties voor jou de enigste manier om het te proberen. Ik hoop dat het lukt en dat je gauw zwanger word
Ik heb ook clomid gehad, maar dan vanwege een onregelmatige cyclus en cyclussen zonder eisprong. Na een aantal rondes bleek ik nog steeds een te lange cyclus te hebben en daarom ook overgegaan op injecties. Succes met clomid! Hopelijk snel een mooi ei en een positieve test
Hoi hoi Ik hoop dat het bloeden iedergeval stopt heb pas dygesteron of zo iets gehad wat maar een week heeft geholpen dus vandaar dat we nu dit proberen. Als het bloeden stopt hoop ik een cyclus te krijgen want die heb ik nu niet wat erg vervelend is.
Naadje We hebben inmiddels een prachtige dochter, volgende week wordt ze alweer zes jaar. We hebben nog wel een kinderwens, maar om medische redenen mag ik de komende jaren niet zwanger worden. Ik had inderdaad helemaal geen eisprong. Hormooninjecties had ik nodig om een eisprong te krijgen. Helaas zaten we ook met een verminderde zaadkwaliteit, waardoor we in aanmerking kwamen voor IUI. Daarmee is het helaas niet gelukt. Bij de eerste IVF bleek er ook nog eens geen bevruchting op te treden. Overgestapt op ICSI, twee embryo's teruggeplaatst en meteen zwanger. Dat is onze meid geworden. Het heeft allemaal een hele poos geduurd, maar gelukkig is alle moeite uiteindelijk wel beloond. Succes!
Ik heb ook clomid gehad, samen met provera (volgens mij lijkt dat op duphaston) Ik had hele lange cyclussen. Na ronde 2 met clomid al zwanger, terwijl de samenlevingstest negatief was. Veel succes. Hopelijk ben je snel zwanger
@jippie, ik las het inderdaad wat fijn dat het toen gelukt is maar minder leuk dat je nu nog niet aan je kinderwens kan werken. @ior, wat fijn om te lezen dat het bij jullie snel is gelukt ondanks de negatieve samenlevingstest. ik hoop dat ik iedergeval weer een cyclus ga krijgen want voor mijn zwangerschap van de eerste had ik het tegen overgestelde dat ik rustig 100 dagen niet ongesteld werd
Ik zit nu in 2e ronde Clomid ik heb weinig menstruaties, en met de clomid heb ik mijn (misschien zelfs allereerste ooit) eisprong gehad. vorige ronde had ik 50mg, was toch nog niet juiste dosis voor mij deze ronde heb ik 75mg gehad, en alweer een mooie eisprong gehad, nog iets meer als een halve week wachten voor ik weet of het raak is of niet Succes in ieder geval, hoop dat je snel het gewenste effect krijgt, en snel erna ook die oh-zo-gewilde test in handen
@nephthys Bedoel je dat je zolang niet ongesteld werd of juist alleen bloedverlies, hoe dan ook beide is natuurlijk niet leuk @knutselkitty Wat spannend ik zal voor je duimen, laat je het nog even weten hoe het afloopt @dutchdiamond. Wow dat is wel heel erg lang, hoop het bij jou ook echt zijn werk gaat doen zodat jij ook een betere cyclus krijgt en natuurlijk een mooie test Heb je bewust zo lang gewacht om naar een arts te gaan of wouden hun jou nika geveb
Ik heb het ook gebruikt voor een onregelmatige cyclus. Ik vond ze erg vies (bleef een keer een hangen te weinig water genomen). XXXXX
Mmarinka, Gefeliciteerd zie dat je zwanger bent geworden met de clomid Ik heb zowiezo altijd al problemen of tabletten in te nemen, nu zit ik nog aan de duphaston moet alleen morgen de gyn opbellen hoelang en hoeveer tabletten clomid ik moet gebruiken Xxx