hopelijk iets te zien morgen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door made, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    AHHHHHHH ik ben echt zo ontzettend zenuwachtig.
    Morgen mag ik terug naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of er inmiddels al iets te zien is.
    Ik heb een echo gehad met 4 weken en 3 dagen en toen was er alleen verdikt baarmoederslijmvlies te zien en wilde ze mij terug zien als ik 6 weken zou zijn.
    Ik voel me absoluut niet zwanger, want ik heb nergens last van....terwijl ik van mijn 1e werkelijk overal last van had.
    Ik hoop dat het wel goed zit, want dit kindje is zo gewenst en ik heb in augustus al een miskraam achter de rug en wil dat echt niet nog een keertje meemaken.
    Iedereen die dit leest mag dus gaan duimen voor me.:)
    Ik zal meteen morgen laten weten hoe het gegaan is...ik heb om 4uur de afspraak dus morgen wordt het ook nog de hele dag in de zenuwen zitten.

2. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    hoi meid

ik duim voor je!

Ik zit in de zelfde situatie.

was afgelopen dinsdag geweest maar was ook nog niks te zien dan alleen maar een vruchtzak.

Dus het kan zijn dat ik minder ver ben wat ze wel verwacht (rond de 5 weken) ik zelf dacht bijna 7.

Of het kan bij mij een lege vrcuhtzak zijn. Maar ze zag dat de vruchtzak gesplits was, dus kan op tweeling duiden dus dat kan ook een reden zijn dat het wat kleiner kan zijn.

En me darmen zaten vol en alles bewoog dus dat was ook al geen suc6. ik moet 2 feb weer.

Ik hoop het echt voor jou!!!!

Duim Duim Duim !!!

Maar het zal best wel goedkomen met jou !

liefst mama van chayenna

3. susy26

susy26 Niet meer actief

succes meid morgen!!

4. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Zal morgen voor vieren alvast beginnen met vingers kruisen ;)
    Dat je maar een mooie en goede echo hebt!
    Sterkte met wachten, jammer dat het zo "laat" op de dag is.

5. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Succes morgen meis! Hoop op goed nieuws voor je!!

6. Alita

Alita Niet meer actief

was vandaag toch? en meid hoe was het?

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Meid,hoe was je echo..?

8. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Nou ik ben net terug en er is nog steeds niet zoveel te zien.
    ik ben nu 6 weken, maar er was alleen maar een vruchtzakje te zien die correspondeert met 5 weken.
    Het kan dus nog alle kanten op gaan....ben best wel verdrietig nu omdat ik heel erg gehoopt had dat er nu wel iets te zien zou zijn.
    De arts was er wel redelijk positief over omdat er wel iets gegroeid is, maar hij kon mij geen garantie geven dat het ook daadwerkelijk goed zit.
    Wordt vervolgd.
    Bedankt allemaal voor het duimen.

9. Alita

Alita Niet meer actief

aah jammer meid..afwachten maar, niet?

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Wanneer mag je weer terug voor een echo? Wel ongelooflijke spannende start nu. kan het zijn dat je een late innesteling hebt gehad?

11. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Ik mag 1 februari terug voor een echo.
    Het kan inderdaad een late innesteling zijn of een verlate eisprong of een combinatie van beide...of het is gewoon niet goed.
    Het wordt dus nog een goede week zenuwen.
    Ben benieuwd.

12. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    He bah wat naar.. bij mij was er met 6 weken ook alleen een vruchtzakje te zien, maar wel met een dooierzakje. Ben nu over een kleine 4 weken uitgerekend. Hoop dat het voor jou ook goed uitpakt! Sterkte met wachten. Weet hoe het is..

13. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Ik mag waarschijnlijk 1 februari terug voor een echo om te kijken of er inmiddels dan wat meer te zien is.
    De arts was echt wel positief dat het een goede afloop zou hebben, maar ik heb er een hard hoofd in.
    Het zou mij nl erg sterk lijken als het eitje zich pas na een dikke week is gaan innestelen.
    Ik probeer het nu een beetje los te laten, maar dat wil niet echt lukken.

14. Trees

Trees Niet meer actief

Bah wat spannend zeg!

Is het niet mogelijk dat je eisprong 3 á 4 dagen later was? Een paar dagen later innestelen is ook niet raar. Bij mij was met 5 weken en 4 dagen ook alleen een vruchtzak te zien. Het meten van de vruchtzak heeft de gynaecoloog niet gedaan, omdat dat op zo vroeg termijn niet betrouwbaar is.

Sterkte met wachten!

15. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Ja volgens mij is dat wel mogelijk dat mijn eisprong wat later was....ik weet ook niet zo goed hoe ik kan berekenen wat nu wel en niet kan.
    Het enige wat ik weet is dat ik 11 december 2009 mijn laatste menstruatie heb gehad en ik een wisselende cyclus heb van 28 tot 32 dagen.....ik heb dus geen idee hoever ik nu daadwerkelijk ben.
    Ben gaan zoeken op het internet, maar daar wordt je dan ook niet heel veel vrolijker van, dus daar ben ik maar mee gestopt.

16. Alita

Alita Niet meer actief

je weet het maar nooit made....

17. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb het voor je uitgerekend. Als je uitgaat van een cyclus van 32 dagen zou je vandaag 5+4 weken zwanger zijn. In dat geval heb je een goede echo gehad. Het zal ontzettend spannend blijven, maar het klinkt allemaal niet raar?

Heb je een medische indicatie dat je zo vroeg een echo hebt gehad?

En ophouden met googlen, want mensen zetten met name de verdrietige verhalen neer en daar wordt je niet vrolijk van.

18. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Ik loop op het ziekenhuis vanwege een cyste op mijn eierstok, die inmiddels wel weg is, maar ik mag nu op het ziekenhuis blijven lopen, omdat ik ook een geplande keizersnede ga krijgen als deze zwangerschap goed is vanwege een problematische eerdere bevalling.
    Bedankt voor je berichtje in ieder geval.

19. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wat rot dat je nu moet wachten tot volgende week. ZO onzeker.

Ik zal voor je duimen!

20. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik had precies hetzelfde!! Met 6 weken een echo en alleen een vruchtzak te zien die de grootte had van 5+1 weken!
    Een week later mocht ik terugkomen (na lang gebel en gezeur, rotkerstdagen gehad door de angst etc) en idd met 7 weken wel een vrucht MET kloppend hart te zien en gewoon 7 weken groot.
    Met 9 weken weer een echo en nog steeds goed en volgende week krijg ik de nekplooimetingg ;)

Het kan dus ook heel goed gaan ;)
    In mijn album staan alle echo's, dus ook die van 6 weken.

Deel Deze Pagina