Hallo ben jij ook een jonge tiener moeder? ik ben 17 jaar en beval ook met me 17e leeftijd iemand nog rond mijn leeftijd en krijgt of heeft een kindje? ik hoor het graag XxX Ramona en ....
holaaa ik ben ook 17 en ga binnen 6 weken bevallen , ga je nog naar school? ik heb mezelf voorgenomen in het begin vd zwangerschap om naar school te blijven gaan .. maar tis al wel een tijdje geleden , vind het te moeilijk om zo smorgens in de koude naar school te moeten :s ben je nog samen met de vader .? oja en geniet vanje (on/geplande ?)zwangerschap .. xxx
Hoii.. Ik ben ook "tienermoeder" ik ben nu 19 maar beviel toen ik 18 was. Als je met me wil kletsen kijk maar op mn profiel voor mn Msn. xx Celina
Hej ramona en urmamma jullie hebben dezelfde leeftijd als mij ik zou graag contact met jullie leggen via hier of eventueel via msn stuur maar een pb ps. met tienag krijg ik hopelijk al contact
hallo ik ben 19 en beval waarschijnlijk ook als ik 19 ben haha..want ik ben uitgerekent op 4 mei en ik ben zelf 9 mei jarig dus we zullen zien. ik krijg een dochtertje als je me email adres wil laat een PB achter Julliette
ik ben niet echt een tiener moeder meer maar ik wil wel lekekr kletsen hoor! kijk in mijn profiel voor mijn msn !
Dames, MSN-adressen uitwisselen kan via dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=44404 Deze zet ik dicht . Groetjes, Josien