Hallo dames, Mijn dochtertje is nu 14,5 maand en drinkt nog tussen de 1 en 3 keer aan de borst. Echter merk ik dat ik steeds minder melk heb. Mijn meisje begint vrij snel op mijn borst te kloppen en laat dan gefrustreerd los. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik haar s'ochtends en s'avonds nog kan voeden.
Je zou, als je dat wilt, kunnen proberen je productie nog iets te verhogen. Met bijv bv thee of fenegriekpillen. Is dit altijd of bijv alleen tijdens menstruatie? Ik herken het wel. Heb er ook veel last van.
Is eigenlijk van de laatste paar weken. Tot die tijd geen problemen gehad. Ze slaat ook weleens een voeding over dan wil ze gewoon niet en heeft het te druk met andere dingen. Ongesteldheid is het niet want heb een spiraal en ben eigenlijk niet meer ongesteld geweest na de bevalling.
Je zou haar ook vaker de borst kunnen aanbieden. Maar ik weer niet of je dochter wel vaker wil drinken. De mijne wil heel duidelijk alleen maar 's morgens vroeg en voor het slapen drinken (en soms als ze echt troost nodig heeft).
Heel simpel: door vaker aan te leggen. Op deze leeftijd gemiddeld maar 2 keer op een dag is heel erg weinig.
Oh ja dat weinig ja, voor deze leeftijd? Dacht dat het gewoon gemiddeld was, geen idee eigenlijk Hier gaat het gelukkig gewoon goed en heb ook nog genoeg melk met die 2 voedingen!
Je zou het vaker aanbieden ook dmv kolven kunnen doen voor een tijdje. En dan goed leeg kolven. Of thee idd. Of lactation cookies. Of allemaal
De ene borst is de ander ook niet he.. Waar de een nog lang op 2 voedingen per dag door kan gaan, is het voor de ander juist niet genoeg. Dus het is aan jou om te kijken wat je er mee wil Het z'n beloop laten, of de boel nog wat opkrikken