vraag mbt langvoeden

Discussion in 'Borstvoeding' started by Mizz Bunny, Nov 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Hallo dames,

Mijn dochtertje is nu 14,5 maand en drinkt nog tussen de 1 en 3 keer aan de borst. Echter merk ik dat ik steeds minder melk heb. Mijn meisje begint vrij snel op mijn borst te kloppen en laat dan gefrustreerd los. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik haar s'ochtends en s'avonds nog kan voeden.

2. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

Dec 22, 2011
    2,011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Je zou, als je dat wilt, kunnen proberen je productie nog iets te verhogen. Met bijv bv thee of fenegriekpillen. Is dit altijd of bijv alleen tijdens menstruatie? Ik herken het wel. Heb er ook veel last van.

3. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Is eigenlijk van de laatste paar weken. Tot die tijd geen problemen gehad. Ze slaat ook weleens een voeding over dan wil ze gewoon niet en heeft het te druk met andere dingen. Ongesteldheid is het niet want heb een spiraal en ben eigenlijk niet meer ongesteld geweest na de bevalling.

4. manamana

manamana Fanatiek lid

Apr 30, 2014
    1,372
    22
    38
    het Noorden
    Je zou haar ook vaker de borst kunnen aanbieden. Maar ik weer niet of je dochter wel vaker wil drinken. De mijne wil heel duidelijk alleen maar 's morgens vroeg en voor het slapen drinken (en soms als ze echt troost nodig heeft).

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Heel simpel: door vaker aan te leggen. Op deze leeftijd gemiddeld maar 2 keer op een dag is heel erg weinig.

6. soeee

soeee Niet meer actief

Oh ja dat weinig ja, voor deze leeftijd? Dacht dat het gewoon gemiddeld was, geen idee eigenlijk :) Hier gaat het gelukkig gewoon goed en heb ook nog genoeg melk met die 2 voedingen!

7. Thauma

Thauma Fanatiek lid

Sep 14, 2011
    2,127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Je zou het vaker aanbieden ook dmv kolven kunnen doen voor een tijdje. En dan goed leeg kolven.
    Of thee idd. Of lactation cookies. Of allemaal :)

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,804
    5,941
    113
    Female
    De ene borst is de ander ook niet he..
    Waar de een nog lang op 2 voedingen per dag door kan gaan,
    is het voor de ander juist niet genoeg.
    Dus het is aan jou om te kijken wat je er mee wil :)
    Het z'n beloop laten, of de boel nog wat opkrikken

Share This Page