ja daar zijn wij geweest. paar jaar geleden, ging nog met mijn ouders en broertje, maar erg leuke camping, en netjes! is denk ik al wel 6 jaar geleden ofzo, maar ik neem aan dat het nu ook nog netjes is, staat nog wel op mijn lijstje om zelf een keer heen te gaan!
Wij gaan er ook heen, 11 juni. Volgens mij moet het een hele leuke camping zijn. Maar wel heel druk en veel nederlanders. Gaan jullie ook of moeten jullie nog boeken?
Wij zaten op de camping ernaast... (volgens mij la garda ofzo) Vond ik ook wel een erg leuke camping... Erg leuke omgeving! Wij zijn een dagje naar venetie geweest en een dagje naar verona...
Mijn zus is er vorig jaar geweest met vriend en zoontje van 1 jaar. Ze vonden het een erg leuke camping, veel te doen, netjes en erg mooi weer gehad...
Ik ken de camping, hadden er een appartement in de buurt. Vond het verschrikkelijk, alleen maar Nederlanders, veel bier en gezellig 'ons kent ons' en Jan Smit kwam er zingen. Sorry, daar hou ik totaal niet van op vakantie (het is tenslotte Italie en niet het Leidseplein) maar goed, als je dat aanspreekt moet je daar zeker naar toe!
Wij gaan bijna elk jaar (sinds 2002)naar deze camping,onze zoon vermaakt zich er prima,maakt snel vrienden (ook doordat er veel nederlanders zijn).Dit jaar gaan we niet,maar volgend jaar staat het weer in de planning.
en boeken jullie via de camping zelf ? en hoeveel ben je kwijt voor een week? want er staan maar paar prijzen op en me engels is niet zo goed
Wij hebben het via een reisbureau geboekt. Onze reisorganisatie is vrij uit. Voor 12 dagen betalen wij 470 euro. Dan zitten we in een mobile home met 2 slaapkamers. Het is inclusief: annuleringsverzekering, 2 kinderstoelen en 1 campingbedje,
Ik ben er tot 2x toe geweest en is me prima bevallen! Er zijn inderdaad een hoop nederlanders op de camping, maar ik vind dat juist wel gezellig. Het is dus maar net waar je van houdt. Vooral voor kinderen wordt er veel georganiseerd, de zwembaden worden goed bijgehouden en het personeel is ook vriendelijk. Met een stukje lopen kun je 's avonds gezellig winkelen of wat drinken in Peschiera. Kortom: Ik vond het een prima camping voor weinig geld!