VIP bij Fertility Friend

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by fabsie, Sep 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fabsie

fabsie Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,289
    0
    0
    Wie van jullie houdt haar temperatuur ook bij bij Fertility Friend? En heb je dan een vip abbonnement of niet? En als je dat hebt, vindt je dat dan echt een meerwaarde, wat mis ik nou écht als ik dat niet heb? Even nieuwsgierig!

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Het enige voordeel van de VIP vindt ik dat de vruchtbaarheids meter. Handig om te zien of je op dat moment vruchtbaar bent of niet. Ik betaal niet voor een VIP abbo. Als mijn 30 dagen proef periode is afgelopen, maak ik een nieuw account aan :).

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik betaal wel voor een VIP account. Ik heb het niet laten verlopen dus ik weet niet precies wat je niet hebt na de proefperiode.
    Je kan elke keer een nieuw account aanmaken, maar dan heb je je oude gegevens niet meer toch?
    Ik vind het kunnen vergelijken van de cyclussen erg handig, juist omdat er tot nu toe geen regelmaat is bij mij.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Dan kun je indd niet vergelijken op dat nieuwe account, tenzij je de vorige cyclussen overneemt maar je kunt wel vergelijken als je gewoon dat andere account inlogt. Ik heb ook wel een vrij regelmatige cyclus dus was vergelijken hoeft voor mij sowieso niet. Persoonlijk vindt ik het wat prijzig voor de extra's die je krijgt...

5. fabsie

fabsie Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,289
    0
    0
    Ik vind het dus ook wel prijzig, vandaar ook mijn vraag wat dan het échte (onmisbare) voordeel is. Ik neem aan dat ik m'n kaartjes straks toch ook nog wel kan vergelijken als ik dit account (maar dan zonder de VIP) behoud?

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Overijssel.
    Ja dan kan je gewoon blijven vergelijken hoor :). Persoonlijk vindt ik dat je weinig extra krijgt voor de prijs die je betaald.

7. MM1981

MM1981 Bekend lid

Dec 30, 2010
    668
    0
    0
    Dames,

Wellicht een tip:

Je kunt ook via mobile access naar je kalender gaan:
    FertilityFriend.com Mobile Site&

Dan laat ie ook je meest vruchtbare dagen zien. Heb je dus geen VIP nodig.

En via de app van fertility friend heb je ook de "pregnancy monitor" gratis.

Share This Page