6 weken zwanger en zeer gevoelig.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tugcekb, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tugcekb

tugcekb Lid

27 apr 2012
    27
    5
    3
    Dag dames,
    ik probeerde al 1,5 jaar zwanger te worden alles gepland hoe en wat en of we het echt willen. Nu ben ik 6 weken zwanger , helemaal blij natuurlijk maar nu maak ik me zorgen om dingen die ik al met mijn man besproken had. Ik slaap 's nachts bijna niet en heb constant een gevoel dat ik moet huilen. Ik begin bang te worden voor de bevalling, en of ik het wel allemaal aankan?? terwijl ik voordat ik zwanger werd allemaal zeker wistt.Nu een angst gevoel?? En het ergste is dat ik dit allemaal 's avond krijg net voor het slapen.
    Kan iemand me helpen of wat tips geven??:$

groetjes tugcekb

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heerlijk hè die hormonen!?!?!:D:D

3. tugcekb

tugcekb Lid

27 apr 2012
    27
    5
    3
    Nou ja, ik maak me gewoon teveel zorgen, ons eerste kindje :$

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Hihi dit zijn ook je hormonen hoor

5. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Je hebt gewoon even tijd nodig om aan het idee te wennen! Vooral omdat je er zo lang op hebt moeten wachten, kan het toch ineens heel overweldigend zijn omdat het nu dan toch eindelijk is gelukt. Ik was in het begin aan de ene kant superblij, maar aan de andere kant ook erg bezorgd en er kwamen allemaal nieuwe gevoelens om de hoek kijken.

Mijn advies: accepteer dat je je nu zo voelt. Het gaat vanzelf weer over. De periode voor het zwanger worden is een achtbaan van emoties, maar de zwangerschap zeker ook! Daarom is het ook fijn dat een zwangerschap negen maanden duurt...;)

6. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    herkenbaar hoor!! Dit is ook mijn eerste, en toen de vreugde dat het gelukt was een beetje geland was, kwam bij mij de gedacht "oeps... het moet er ook weer uit :$"

Merk nu steeds meer dat er echt iets in mijn buik zit wat leeft, de bevalling ben ik niet meer zo bang voor, maar daarna.... die verantwoordelijkheid, kan ik dat wel??? Nu vind ik het makkelijk om dingen te doen voor mn kleintje, of beter gezegt, te laten, zoals alcohol enzo, ik zorg gewoon goed voor mijn lichaam, dan heeft de kleine er ook baat bij, maar straks is het "los" van mijn lichaam, en is het voor mijn gevoel nog veel kwetsbaarder :$ Ik maak me ook wel zorgen of ik straks alles wel goed zal doen ;)

7. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    jup 100% hormonen die met je voeten aant rammelen zijn...
    Heb het ook allemaal gehad :)

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja, hier ook die angsten etc. Is normaal. Vanaf nu ben je moeder en ga je je op de één of andere manier altijd zorgen blijven maken...

Deel Deze Pagina