Allereerst dat iedereen gezond blijft en stiekem nog een klein sprankje hoop dan toch na al die jaren nog een draagmoeder te hebben gevonden en nog een kindje hebben mogen krijgen
Even offropic! Ik zie dat je al bijna uitgerekend bent wat is je zwangerschap voor mijn gevoel snel gegaan zeg. Heel veel succes en geniet van al het moois!
Over 5 jaar hoop ik dat we eindelijk papa en mama mogen zijn van 1 kindje en hopelijk 2 kindjes ♥️ We verhuisd zijn En nog altijd zo gelukkig zijn als nu En die hele corona gebeuren de wereld uit is en de wereld sowieso een stukje mooier is met minder ellende overal
Over 5 jaar hoop ik dat we verhuisd zijn. Ver weg van hier in een leuk boerderijtje zijn gaan wonen. Ook hoop ik over 5 jaar dat mijn oudste dochter geholpen is en zichzelf beter voelt.
Dat mijn (schoon) ouders nog (in goede gezondheid) leven. Wij eindelijk ons droomhuis hebben gevonden. Onze kinderen gelukkig zijn.
Eigenlijk alles hetzelfde is als nu. Behalve de Corona. Oh misschien alleen dat mijn collega die álles verziekt eindelijk weg is.
Dat we nog steeds gezond en gelukkig zijn. We verhuisd zijn naar een groter, vrijstaand huis. Man zijn bedrijf nog net zo goed loopt en we financieel wat ruimer zitten
Ik hoop over 5 jaar - dat we een huis gekocht hebben of gaan kopen - we een 3e kindje mogen verwelkomen - ik een vast contract heb - dat we nog steeds gezond en gelukkig zijn
Over 5 jaar: - is iedereen van gezin en familie net zo gezond als nu, hoop ik. - mogen we opa en oma weer knuffelen. - heb ik mijn studie afgerond. - heb ik een andere baan. - is het huis helemaal zoals we het willen, zijn nu goed bezig met verbouwen. - iets meer financiële ruimte.
Dat we allemaal (incl onze naasten) gezond zijn als eerste Dat we ons droomhuis kunnen bouwen Dat we aan het reizen zijn
- Nog samen te zijn net mijn vriend - Allemaal nog steeds gezond te zijn - Aan het werk te zijn als verpleegkundige - Volledig over mijn sociale fobie heen te zijn en meer te genieten van het leven
- Dat we gezond zijn. - Dat de kinderen op de juiste plek voor hen zitten - Dat ik een opleiding heb afgerond en een part time baan heb gevonden waar ik gelukkig ben - Dat ons paleisje af is.
Hoop ik dat.. - Ons meisje bijna 5 jaar is en gelukkig & gezond - Ons huis gebouwd is op de plek waar we willen - Ik ook een leuke baan heb gevonden in die plek - We nog steeds financieel goed zitten - We gelukkig & gezond zijn - Het nog steeds goed gaat met mijn ouders en dat ze heel erg aan het genieten zijn van hun kleindochter (dus hoop ik ook dat ik vaak naar NL kan of hun ons hier bezoeken)
Ik hoop - dat mn gezin gezond nog gezond is, plus (schoon)familie - dat man weer goed in zn vel zit en een baan die hij echt leuk vind - dat ik nog steeds blij ben met mijn werk - dat onze oudste dochter een studie aan het doen is die ze leuk vind en nog thuis woont. - dat onze oudste zoon het naar zijn zin heeft in het examenjaar met een paar leuke vrienden. - dat we een ‘gebruiksaanwijzing’ hebben voor jongste zoon (gedragsproblemen waarbij onderzoek en behandeling moeizaam verloopt) en dat hij goed in zijn vel zit! - dat onze jongste dochter kan praten (loopt achter in ontwikkeling agv downsyndroom) en dat zij met net zoveel plezier naar school gaat als nu naar psz. - dat we een kleine aanbouw hebben en de tuin af is.
Over 5 jaar hoop ik: Dat we allen gezond zijn. Dat ik een andere baan heb gevonden. Dat we een andere keuken hebben. Dat onze hond nog steeds bij ons is. Dat ik een elektrische fiets kan kopen. Dat de kinderen gelukkig zijn en werk/opleiding doen die bij hun past en dat de oudste 2 kinderen misschien wel een leuke relatie hebben. Dat het financieel goed blijft gaan. En dat de Corona crisis enkel nog een vage herinnering is.
Dat Corona een ver vervaagde herinnering is Dat iedereen om me heen in goede gezondheid is Dat ik een andere baan heb Dat mijn oudste van de middelbare is gekomen zonder kleerscheuren Dat mijn jongste naar de middelbare gaat en eindelijk op zijn plek terecht komt Dat mijn leven niet meer zo stressvol en zorgvol is Dat we eindelijk een leuke hond hebben Dat ik eindelijk 20 kilo lichter ben