Hoi Dames, Ik ook ik ook! Wat duurt het nog lang he.. ik zit nu ook thuis te werken, dus de dagen gaan heeel traag voorbij. Ik ga zondag testen, das nog fijn in het weekend. Misschien 1 dag te vroeg, maar heb ijzeren regelmaat en gevoelige testen (van matcare) Ha, nu kunnen we mooi samen 'zenuwpezen'
Oh ja, heb trouwens ook nergens last van. Op een of andere manier heb ik het gevoel dat het gewoon niet gelukt is deze maand.. volgens mij komt dat gevoel hier op het forum niet zo vaak voor haha naja bij jullie hierboven misschien wel dan..
hoi eevitaa, Nee ik voel deze keer ook niets! Wat last van buikpijn/steken en meer afscheiding, maar meer echt niet. De afgelopen maanden was dat wel anders.... misschien zegt het wel iets? Maar mijn gevoel zegt ook niet zwanger.... succes meid!
Hey meiden, Ik heb 4 okt mijn NOD, ik heb sinds een dag of 3 een wee gevoel in mijn onderbuik, geen steken, geen ongi krampen, maar een onverklaarbaar gevoel. Heb net wat gegeten, had veel trek, maar toen ik aan het eten was smaakte het voor geen meter. Borsten zijn veel voller maar niet gevoelig ofzo, afscheiding is niet meer of minder dan normaal............. Pfffff was het maar vast 4 okt! Liefs Bianca
Spannend hé...wel leuk dat er zoveel meiden tegelijk gaan testen. Ik kan woensdag testen maar ga donderdagochtend testen (als ik dan nog niet ongesteld ben haha)..want ik ga van vrijdagochtend t/m zondag een weekendje naar London zonder mijn man. Heb 'last' van zeer pijnlijke tepels, veel afscheiding en steken in mijn onderbuik...aangezien dit onze 1ste ronde is ga ik er zeker niet vanuit dat het raak is. Ik duim met jullie mee en hoop voor iedereen dat het raak is!
Ondanks wat er in mijn banner staat ik ook over 7 dagen denk ik maa testen als dit weekend de niet langs zijn geweest..
Ik heb ook over 7 dagen mijn nod! (als ik het haal en er geen komen) Spannend! Heel veel suc6 en we duimen! Liefs Marjo
hey meiden ´ ik kan over 4 dagen testen hoop dat het positief word en voor de andere dames natuurlijk ook. dit is ronde 6 we wachten spannend af.
hoi hoi, Ik kan er niet meer tegen ( zenuwen natuurlijk) ik wil niet meer wachten. Tog ben ik bang om te testen zo is het weer negatief is, daarom moet ik wel wachten Ik ben al 5 dagen overtijd, kan over 6 dagen mijn testje gaan doen.. Ik heb nu zoo erge rug+buikpijn.. Krampjes,, ook rommelt mijn darmen erg Oja effe een vraagje: Ik heb last van donkere geel afscheiding ( vloei ).. Soms ook witte afscheiding? Wat kan dit betekenen? omdat het voor mij de 1e rond is, is alles zo nieuwe voor mij.. liefs Hilal
Bij 5 dagen overtijd kan je al gaan testen hoor. Betreft die afscheiding: geen idee. Misschien moet je even kijken bij een ander topic? Deze is voor ladies die over ongeveer een week hun NOD hebben. Ik zit ook in ronde 1. Kleine kans dat het de 1e ronde raak is. Testen is het beste of anders langs je HA gaan. Groeten, Aleida
Ik zit ook weer op de wachtbank. Maar ik weet..... word toch weer ongi dus ach..... op naar ronde 9 maar weer.
Ik ben maandag 24 september (3 dagen overtijd) naar HA geweest, daar hebben ze een test gedaan en dat was negatief.. ze gaven mij een raad, dat ik pas na volgende week maandag een test moest doen (het kon ontpilfase zijn) daardoor dat ik zei van over 6 dagen... groetjess
Oh oké, dat zou inderdaad kunnen..ben je al langer gestopt met de pil en is je cyclus daarna altijd een beetje gelijk in aantal dagen geweest?
meestal heb ik een week na mijn eisprong een lichte bloeding (innestelling?) deze keer heb ik dat niet, alleen witte-afscheiding, afentoe steekjes in mijn buik en al 4 dagen afentoe last van knallende koppijn.
@ Hoi meiden....voel nog helemaal niks! Normaal rond deze tijd voel ik altijd al vanalles! Had net alleen een speldenprik roze bloed bij het afvegen verder helemaal niks! Maar ik ga er niet vanuit dat het gelukt is, want zoveel geluk heb ik niet! Verder heeft hubbie zwak zaad, dus.... Maar afwachten weer! Liefs en veel suc6! Marjo