Over 9/8 dagen testen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aleida, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik ook ik ook! Wat duurt het nog lang he.. ik zit nu ook thuis te werken, dus de dagen gaan heeel traag voorbij.
    Ik ga zondag testen, das nog fijn in het weekend. Misschien 1 dag te vroeg, maar heb ijzeren regelmaat en gevoelige testen (van matcare)
    Ha, nu kunnen we mooi samen 'zenuwpezen'

2. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Oh ja, heb trouwens ook nergens last van. Op een of andere manier heb ik het gevoel dat het gewoon niet gelukt is deze maand.. volgens mij komt dat gevoel hier op het forum niet zo vaak voor haha naja bij jullie hierboven misschien wel dan..

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

hoi eevitaa,

Nee ik voel deze keer ook niets! Wat last van buikpijn/steken en meer afscheiding, maar meer echt niet. De afgelopen maanden was dat wel anders.... misschien zegt het wel iets? Maar mijn gevoel zegt ook niet zwanger.... succes meid!

4. Biancarene

8 aug 2007
    14
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb 4 okt mijn NOD, ik heb sinds een dag of 3 een wee gevoel in mijn onderbuik, geen steken, geen ongi krampen, maar een onverklaarbaar gevoel. Heb net wat gegeten, had veel trek, maar toen ik aan het eten was smaakte het voor geen meter. Borsten zijn veel voller maar niet gevoelig ofzo, afscheiding is niet meer of minder dan normaal.............

Pfffff was het maar vast 4 okt!

Liefs Bianca

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Spannend hé...wel leuk dat er zoveel meiden tegelijk gaan testen. Ik kan woensdag testen maar ga donderdagochtend testen (als ik dan nog niet ongesteld ben haha)..want ik ga van vrijdagochtend t/m zondag een weekendje naar London zonder mijn man.
    Heb 'last' van zeer pijnlijke tepels, veel afscheiding en steken in mijn onderbuik...aangezien dit onze 1ste ronde is ga ik er zeker niet vanuit dat het raak is. Ik duim met jullie mee en hoop voor iedereen dat het raak is!

6. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ondanks wat er in mijn banner staat ik ook over 7 dagen denk ik maa testen als dit weekend de :evil: niet langs zijn geweest..

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ik heb ook over 7 dagen mijn nod! (als ik het haal en er geen :evil: komen) Spannend!
    Heel veel suc6 en we duimen! ;)

Liefs Marjo

8. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meiden ´

ik kan over 4 dagen testen hoop dat het positief word en voor de andere dames natuurlijk ook.
    dit is ronde 6
    we wachten spannend af.

9. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hallo
    ikke ook ikke ook:D:D
    heb nergens last van nu....

succes allemaal he!

10. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    hoi hoi,

Ik kan er niet meer tegen ( zenuwen natuurlijk) ik wil niet meer wachten. Tog ben ik bang om te testen zo is het weer negatief is, daarom moet ik wel wachten:(

Ik ben al 5 dagen overtijd, kan over 6 dagen mijn testje gaan doen..

Ik heb nu zoo erge rug+buikpijn.. Krampjes,, ook rommelt mijn darmen erg :(

Oja effe een vraagje:
    Ik heb last van donkere geel afscheiding ( vloei ).. Soms ook witte afscheiding?
    Wat kan dit betekenen?

omdat het voor mij de 1e rond is, is alles zo nieuwe voor mij..

liefs Hilal

11. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Bij 5 dagen overtijd kan je al gaan testen hoor.
    Betreft die afscheiding: geen idee. Misschien moet je even kijken bij een ander topic? Deze is voor ladies die over ongeveer een week hun NOD hebben.

Ik zit ook in ronde 1. Kleine kans dat het de 1e ronde raak is. Testen is het beste of anders langs je HA gaan.

Groeten,
    Aleida

12. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik zit ook weer op de wachtbank.
    Maar ik weet..... word toch weer ongi dus ach..... op naar ronde 9 maar weer.

13. Krisstel

Waarom kan je pas over 6 dagen testen terwijl je al 5 dagen overtijd bent?

14. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben maandag 24 september (3 dagen overtijd) naar HA geweest, daar hebben ze een test gedaan en dat was negatief.. ze gaven mij een raad, dat ik pas na volgende week maandag een test moest doen (het kon ontpilfase zijn) daardoor dat ik zei van over 6 dagen...

groetjess

15. Krisstel

Oh oké, dat zou inderdaad kunnen..ben je al langer gestopt met de pil en is je cyclus daarna altijd een beetje gelijk in aantal dagen geweest?

16. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    maar we kunnen nog niet echt symptomen hebben denk want het eitje gaat of moet nog innestelen

17. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    De kans is toch gewoon 20 %, ook in de eerste ronde? Of bedoel je na de pil?

18. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    meestal heb ik een week na mijn eisprong een lichte bloeding (innestelling?) deze keer heb ik dat niet, alleen witte-afscheiding, afentoe steekjes in mijn buik en al 4 dagen afentoe last van knallende koppijn.

19. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ja, dat bedoel ik idd. :) ivm ontpillen.

20. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Hoi meiden....voel nog helemaal niks! Normaal rond deze tijd voel ik altijd al vanalles!
    Had net alleen een speldenprik roze bloed bij het afvegen verder helemaal niks!
    Maar ik ga er niet vanuit dat het gelukt is, want zoveel geluk heb ik niet!
    Verder heeft hubbie zwak zaad, dus....
    Maar afwachten weer!

Liefs en veel suc6!
    Marjo

Deel Deze Pagina