hoi meiden hier nog zo 1 voel al een paar dagen van alles *pijn in liezen *witte pukkeltjes op borsten *steken in buik en rug *s morgens misselijk *blauwe aders op borsten weet nu niet of ik mezelf voor de gek houd,maar ja dat is afwachten lees wel op het forum dat sommige al ver voor nod positief testen,maar durf het zelf eigenlijk nog niet(heb wel net bij de kruidvat 1 gehaald maar ligt nog keurig in het tasje ) hebben jullie ook dat je eigenlijk wil testen ,maar toch ook weer niet groetjes debby
Zou nog ff wachten meis! Ben bang dat hij nu zowieso nog negatief zal aangeven! Is nog te vroeg! Wachten is VRESELIJK! Weet er helaas alles van! Suc6!
ja musske je hebt gelijk,maar zou ik het dan eventueel zondag kunnen doen,dat scheelt wwer een paar dagen(of is dat mezelf gek maken) oh ik wil het zo graag liefs debby p.s. voor jouw is het ook spannend.Hoeveelste ronde zit je :
Kun je doen meid! Heb ook moeite me te bedwingen! Nou ik zit al in ronde 29. Wil het ook heeeel graag!
jeetje muuske ronde 29 ja dan begrijp ik dat je het heeel graaag wilt ik zal duimen voor je dat je eindelijk een positieve test hebt wanneer ga je testen? groetjes debby
ik heb nog 6dagen.... tot nod... gister was mijn innesteling als die er was haha. kreeg het gisteren avond wel ineens heel erg warm het zweet brak me uit ineens nog nooit ghad hoor haha zoineens en dat duurde 10 min en daarna ineens n half uurtje misselijk en toen was het gelukkig weer over! maja we w8ten en w8ten en w8ten ............ succes allemaal!
Kon het vandaag niet laten......... Ik heb getest dames zie topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=63158
Ik ga ook zondag testen...kan ECHT niet langer wachten! Nou ja mijn man niet haha die denkt dat ik zwanger ben (denk zelf van niet..we zullen zien). @Muuske...ik hoop voor jullie echt het raak is! @Essiegirly...wat leuk..gefeliciteerd!
ik heb nu al meer dan een wek zere tepels en mn borsten beginnen ook steeds strakker te worden ik weet ook niet wat ik er van denken moet nou ja volgende week donderdag naar de gyn dan zien we het wel...of niks...hihi
Ik ben een tijdje geleden aan de prikpil geweest 3 maanden dus 1 spuit en toen ging alles mis werd schijnzwanger en dat is niet echt leuk toen ik zeg maar gestopt was werd ik de eerste keer weer ongesteld maar wel 4 weken lang toen heb ik medicijnen gehad primolut maar daar kon ik niet tegen en toen kreeg ik duphaston..en dat was allemaal helemaal verkeerd daar zitten namelijk de zelfde hormonen in als de prikpil en daar kan ik helemaal niet tegen ben achter gekomen via mn oude huisarts die ik niet meer heb vandaar mn naam mijn eigen HA kan ik niks mee dus nu heb ik een afspraak bij de gyn om waarschijnlijk andere medicijnen en een inwendige echo om te kijken of het slijm in mn baarmoeder nu wel normaal is en zo niet dan resetten ze dat door een curretage te doen..BIbberrrr ik kijk daar heel erg tegen op...dus dat is het wel een beetje wel een beetje lang verhaal maar dan snap je het...
@ Meiden....Hier niks te melden! (zal ook wel niet snel gebeuren denk ik) Prettig weekend! Liefs Marjo
Hoi Dames op de Wachtbank, Hoe is het hier met jullie? Ik ben erg zenuwachtig, nu al.. Ben beetje chagrijnig, heb zere tepels en vanochtend geen trek in ontbijt. Gekmakend, dat proberen.........
@Ladypink..snap je verhaal...kan me voorstellen dat je er tegenop ziet! Hopelijk kan de gyn wel vertellen wat er aan de hand is en is alles oké. Hier ook niet zoveel te melden..temperatuur is vanmorgen weer iets omhoog gegaan...hopelijk blijft dat zo. Verder misselijk en moe...en wordt gek van het wachten! Jullie ook fijn weekend..nog een paar nachtjes..
hallo meiden hier is ook weinig te melden nog steeds die rare kwaaltjes ,maar rustig afwachten iedereen een prettig weekend (zijn we weer een paar dagen verder ) groetjes debby
hier ook nog niks ma ik denk dat ik na het weekend wel ongei ga worden maja we zien wle iedereen een heel fijn weekend geniet ervan! xx
Hey ladies, Hier wel wat klachtjes, maar dat zal wel bij het ontpillen horen en naderende ongi. Daar ga ik maar van uit, dan valt het altijd mee. (stiekum denk/hoop ik natuurlijk dat ik zwanger ben) hihihihi. Goed weekend en sterkte met aftellen! Aleida
essiegirl van harte gefeliciteerd na 8 rondes eindelijk hopen dat wij snel volgen van harte gefeliciteerd en geniet ervan veel liefs debby