Of te vroeg getest? Nog te weinig hCG in je urine? Wacht eerst je NOD maar ff af en dan nog een paar dagen dat je overtijd bent. Groetjes, Aleida
Gezellig..gaan we samen naar de tweede ronde @Sabrine...misschien is het woensdag wel raak..hopelijk geen voor je!
hoi meiden, hier is het ook spannend. Morgen mijn officele nod, maar had gisteravond bij afvegen heel iets roze/oranje slijm. Dacht dat ik ongesteld zou worden. Vandaag niets meer, zit heeeel iets oranje/bruine afscheiding in mijn inlegkruisje. Heb ook wel iets last van rommelde darmen en mijn temp was vanmorgen 37,2. Heb wel last van mijn buik (maar geen ongikrampen) Maar de pijn komt en verdwijnt dan weer als sneeuw voor de zon..... snap er niets van.... wil eigelijk geen hoop hebben, maar begin toch wel iets zenuwachtig te worden! Essie, gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er lekker van! Iedereen die nog in spanning zit: succes en ik duim!
Ik heb dus ook een soort van bruinige afscheiding. Beetje, maar het is er wel. Ik ben er maar vanuit gegaan dat mijn ongi op gang komt. Heb mijn banner ook al aangepast. Groetjes, Aleida
je hoeft je banner pas aan te passen als je ongesteld bent en dat ben je NIET je bent pas ongie als je ROOD bloed verliest meis! xxxx
Ik ben het niet helemaal met je eens. Bruin is mijn inziens oud bloed. Dat komt nu als eerste. Gevolgd door het rode. (meestal) Het bruine hoort toch bij ongi? Dus is het vlgs mij al begonnen. Oud bloed moet er ook uit. Hahahahaha ik word helemaal gek. Ik ga het ff uitzoeken.... Maar goed. Ik heb ook wel wat ongi-gevoel in mijn onderbuik. Groetjes, Aleida
Misschien was het nog te vroeg! Probeer het over en paar dagen nog eens als wegblijven! Suc6! Liefs Marjo
@ Meiden....hier nog steeds helemaal niks! Nog steeds geen tekenen van voel helemaal niks! Wel was me temp vanmorgen 37 graden(gister 37,1 dus....) Ga er dus vanuit dat de nog wel zullen arriveren! Heb wel last van vreemd gevoel in me onderbuik(geen ongipijn) ben de hele dag moe en heb veel last van mijn onderrug. Voel me gewoon heel anders dan anders. Maar ga er toch vanuit dat het mis is. Maar zal nog ff moeten afwachten! @ Meiden....suc6! Liefs Marjo
dames hoe is het bij jullie : hier nog steeds niks ,wel nog steeds allemaal rare dingen wanneer gaan jullie testen en met welke test : sorry voor de vele vragen nou dames we blijven met zijn allen duimen voor elkaar groetjes debby
Hoi Debby Hier nog niks maar ja morgen of overmorgen komt de dus we wachten af,wel is me buik raar aan het doen,ik heb gisteren negatief getest met clear blue digitaal....ik ga het nu vrijdag weer proberen als ik nog niet ongi ben geworden..... En jij? Veel sterkte liefs Sabrine