hoi sabrine ik moet nog een test gaan halen,ik denk aan cleuarblue digitaal(lees ik goede berichten van) ik denk dat ik ook vrijdag pas ga testen bij mijn eerste zoon teste ik na een paar weken omdat ik nog aan de pil was'.Bij mijn tweede zoontje teste ik op nod dag positief. waarom ik nu pas vrijdag test weet ik eigenlijk niet,maar misschien omdat het dan wat duidelijker is. hier ook de nodige symptomen,maar ja misschien wil ik te graag duim duim duim ook voor jouw' liefs debby
Hmmm bij mij is het niks Vanmorgen ongesteld geworden. Had gehoopt op een posi test,eind deze week was ik normaal gezien uitgerekend en een posi test zou het al een beetje verzacht hebben maarja...
Bah balen! Op naar de volgende ronde..hopelijk snel succes Voor de andere meiden...veel succes met wachten (zal niet altijd even makkelijk zijn) en hopelijk hebben jullie gauw goed nieuws.
bij mijn nog niks k kom net van de tandarts af een kies getrokken k was al 2weken ziek van de tandpijn! ma ik ga denk ik pas na mij nod testen vrijdag als het wegblijft... welke merk week nog niej.... xxxx succes allemaal!
@ Meiden...hier nog steeds nikts te bekennen! Alleen een raar gevoel in me onderbuik en pijn in me onderrug. Zit niks anders op dan afwachten! Verwacht dat de binnenkort wel zullen arriveren! Andere meiden die wachten....veel suc6! Liefs marjo
vanacht helaas ongesteld geworden.... op naar de volgende ronde met clomid...... Voor de wachtende onder ons: succes meiden en ik duim!
Ik weet het niet meer hahahaha. Het bruinverlies. (lijkt meer op doorschijnend oranje richting bruin-achtig slijm) is nog steeds erg weinig. Ik ga dan toch maar afwachten tot het doorzet en rood wordt. (of niet) Ik verander me banner dan toch nog maar ff weer in het oude. Groetjes, Aleida
Het bruinverlies. (lijkt meer op doorschijnend oranje richting bruin-achtig slijm) is nog steeds erg weinig. Ik ga dan toch maar afwachten tot het doorzet en rood wordt. (of niet) Ik verander me banner dan toch nog maar ff weer in het oude. Groetjes, Aleida[/quote] Hopelijk zet het niet door..spannend hoor! @Makkie...shit zeg...hoelang gebruik je nu clomid?
goede morgen dames is hier al wat veranderd : bij mij nog steeds niet (nog 1 nachtje slapen) groetjes debby
Hier nog niks.......erg pijn in me boobs nog steeds... Wel pijn in me buik dus het zal wel komen 1 deze dagen veel suc6 meiden
ga nu de derde ronde met clomid 100mg in (eerst ronde met 50mg deed niets, dus deze tel ik eigelijk niet mee.....)
Balen voor jullie zeg! Ik hoopte het echt voor jullie! Hoop dat ze in Tilburg jullie goed kunnen helpen. Succes verder!
jeetje muuske wat balen voor je hoop dat ze je in tilburg kunnen helpen heel veel succes en ik zal voor je [-o< [-o< hoi sabrine ik heb het ook gelezen op een forum en op een ander forum is het weer anders dus ik weet het ook niet ik heb ook een vraagje: ik ben stom geweest en heb vanmiddag een digitale test gedaan en je raad het al NEGATIEF zal ik kunnen dat ik te vroeg heb getest : maar ik dacht juist dat deze gevoeliger was als andere : zal ik dan vrijdag maar weer testen als de nog niet is geweest of nog later : wat denken jullie : liefs debby
Voor die digitale schijn je nog een hoop hcg moeten hebben....... Dus net als mij even wachten tot zaterdag ofzo..... Suc6 met afwachten
hoi sabrina je stelt me weer een beetje gerust ik kon me wel voor mijn k*p slaan dat ik het niet kon laten,maar blijf toch nog maar positief zolang die nog niet is gearriveerd ja ik ga dan zaterdag testen en jj? nou veel s6 en ik zal voor onds [-o< groetjes debby