goedemorgen dames En is er al nieuws : Hier nog steeds geen te bekennen.We blijven [-o< groetjes debby
ja hier ongie :S:S ben echt super ziek heb zo;n pijn.... maja op naar de volgende ronde! succes nog iedereen xxxx
Hier nog niks... Wat ik wel erg vreemd vind is dat ik normaal 10 minuten buikpijn heb dan weet ik gewoon oke nu wordt ik ongie.....alleen heb ik die buikpijn nu al 3 dagen...Weet iemand hier de betekenis ervan? Veel sterkte meiden.
jeetje cindy balen voor je hopen dat je de volgende ronde meer succes hebt nee sabrine ik weet ook niet wat het is,maar geen bloed geeft moed(dus ik blijf duimen voor je) ik heb niet echt krampen maar ook een beetje zeurderig gevoel laten we het hopen groetjes debby
ik had eerst ooki altijd 10min p[ijn en dan wist ik dat ik het werd en dat heb ik de laatste 2keren niet ghad..... had al n week van te voren pijn etc... en nu vandaag weer wle pijn en ik werd het meteen dus ik weet het niet grtjess
jeetje sabrine dit vind ik echt onwijs rot voor je hoop niet opgeven hoor nieuwe ronde nieuwe kansen (ik heb nu makkelijk praten ik zou ook heel erg balen) sterkte en kom op veel liefs debby