Hallo, Ik zit met een probleem.... Als ik harde buiken krijg,krijg ik ook last van hart kloppingen heel erg..en nu is dat sinds paar maanden geleden ook ontdekt dat ik hartklachten heb alleen het was even rustig tot de laatste paar weken toe. Heb dit aan gegeven in het zh by de gynaeceloog end an krijg je als dom antwoord het zal wel met het weer te maken hebben. Sinds gisteren ben ik ook veel misselijk en apart gevoel in mijn buik,ook best wel geirriteerd kan niet veel hebben. Weinig leven gehad gisteren heel de dag de baby maar 5x gevoeld Nou wou mijn man gisteren naar het ziekenhuis bellen,maar ik voel mij echt NIET serieus genomen en ik heb dat al aan gegeven in het ziekenhuis maar dan krijg je als antwoord dat hun dat wel doen..maar het is echt NIET zo. Ik moet donderdag weer naar de gynaeceloog hebben jullie tips hoe ik dit nu het beste kan gaan aanpakken of dat ik ingeleid kan worden en dat ik dan zelf ook weer mer rust heb in mijn lijf. Want ik word snachts gewoon wakker van mijn hart door die harde buiken,en ook last van mijn hand met tintelingen maar daar is een oplossing voor heb ik wel gevonden op internet Wie o wie wil mij aub helpen...snik snik ik wou dat ik nog by my verloskundige was die zijn echt veel beter en persoonlijker!!! mvg sas
hoi Sas, de laatste loodjes, ze zijn zwaar. Ik snap dat het heel vervelend voor je is deze klachten. Toch is het niet ongewoon in de laatste fase van de zwangerschap en horen deze klachten erbij. Het is geen reden om in te leiden, en echt een inleiding is geen pretje, je kunt beter natuurlijk bevallen. Probeer afleiding te zoeken en ga iets doen wat je leuk vindt, boekje lezen, filmpje kijken, lekker zwemmen oid. Harde buiken horen er echt bij. Alleen 5 keer de baby voelen vind ik wat weinig. probeer contact te maken met de baby, hand op je buik, onder douche of ik bad, meestal voel je hem dan wel wat vaker. Liefst 8 keer per dag of vaker moet je hem voelen. Zo niet, dan toch even bellen met het ziekenhuis. Succes gewenst! Mirjam