Hallo, Ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen. Mijn dochter is nu 6 maanden. Ik geef borstvoeding, dat gaat goed. Maar nu ben ik een tijdje aan het werk en drinkt ze niet van een ander uit de fles. Heb geprobeerd pap te laten eten, na 4/5 hapjes wilt ze niet meer. Ik heb zelf geprobeerd haar fruit en groente te geven. Tot nu toe niet geslaagd. Bij beide gaat ze kokhalzen en overgeven. En sluit haar lippen en wilt gewoon niet. Wanneer ik haar aan de borst leg, dan opent ze haar mond en drinkt gewoon.. Als ik haar zo'n liga koekje geef, dan gaat ze er ook van kokhalzen, omdat ze niet probeert te slikken. Ik heb geen ritme meer, kan me niet houden aan zo'n vaste eetschema voor baby's van 6 maanden. Weet daardoor gewoon niet meer hoe ik het moet aanpakken.. Vandaag heeft ze in de ochtend om 8 uur beide borsten leeggedronken. Om 12 uur heeft mijn man met pijn en moeitje 5 hapjes pap kunnen geven en dat is het. Om 18:00 uur ben ik pas thuis om haar te kunnen voeden. Kunt u mij wat tips geven?
Hallo, Soms helpt het nog om een ander merk fles te proberen, de tommee tippee fles gaat vaak goed. Ik hoop dat je een oplossing vindt Groeten eveline