over bedje heengeplast..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandhya, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    ons lieve dreumesje heeft een nieuwe hobby...als zn pamper uit is plassen. nu was hij alleen in zn luier ik had hem even in bed gezet zodat ik kleren uit zn kast kon pakken (what was i thinking!!)
    en ja hoor ik hoor grieeeuuw (ofzoiets..) en pamper los en plassen over zn aerosleep..lang leven de gaatjes zeg maar...dus what to do..volgens mij is babyplas niet zo zuur..natuurlijk zn bovenkant verschoont maar nu verder dan :)

is vast very entertaining dit verhaal haha!!

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Ontkennen en niet meer naar kijken?

3. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    hahahaha!!! :D

:$ ohoo slechte moeder ahum :p

ja daar heb ik ook al aangedacht maar bij de gedachten dat ik in mn eigen plas moet liggen..word k niet zo vrolijk hahahaah!!

4. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    de aerosleep kan gewoon in de was (zo'n bovenlaag op het matras toch? die zijn wasbaar).

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    zit er niet nog een losse hoes over je matras heen? Over ons matras zit zo'n hoes die je ook kunt wassen. Met wat geluk is het daarmee opgelost en niet doorgedrongen tot het matras.

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Wij hebben er toen nog een extra aerosleep bijgekocht voor als de ene bv ondergespuugd of geplast zou worden. Kan de ene in de was en de andere op het bedje.

7. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    ik heb zo n geheel aresosleep matrasje..met een een overtrek met gaatjes..haha..moet er dus wel om lachen..maar die dingen zo duuur...heb dr nu maar een nieuw hoesje omheen gedaan..morgen eens flink aan ruiken...

8. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    Hihihi, sorry hoor vind het erg lief en grappig (jij vast niet met de nodige extra was) maar doet hij het nu elke keer, gelijk plassen als zijn luier uitgaat? Anders kijken wat hij doet op het potje? Of is dat erg vroeg?
    Mijn dochter plaste mij laatst ff onder, voordat ik haar in het badje zette,hahaha, zij had ook een lol!

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hhihiihihi... snel schoonmaken en niet meer aan denken.

En de volgende keer maar éérst z'n kleertjes pakken voordat je hem verschonen wilt.

10. misa

misa Niet meer actief

Hoesje eraf, en wassen. Matras laten luchten.

Doet hij dit vaak of altijd? Misschien is een potje geen slecht idee? Hij zal vast nog niet zindelijk worden, maar is nooit verkeerd eens uit te proberen en vast aan laten wennen. (Sommige kinderen vinden het heeeel eng als ze eenmaal op potje/wc 'moeten').

Succes! ;)

Deel Deze Pagina