Joehoe! Finn zijn eerste tandje komt door! Na maanden kwijlen, slecht slapen en ongelofelijke vieze luiers is het zo ver! Maar ik heb niet de indruk dat het hem erg veel pijn heeft gedaan, gelukkig! Ik wilde dit even kwijt!
Gefeliciteerd! Hier ook al een poosje van dat gekwijl en gekauw op alles, en die ieieieieieuw vieze poepluiers af en toe Dus ik hoop dat we jullie snel achter na gaan!!
Ja, hier vandaag ook, 2 tegelijk zelfs!! 2 ondertandjes zijn erdoor, heel veel gekwijl en idd ook slecht slapen. Pfoe, vind het wel heel hard gaan al hoor. Gisteren ook voor het eerst weer teruggedraaid.. Wat worden ze toch snel groot.
Ja, het gaat zo ontzettend snel! @suus, Finn is een luie donder verder, hij doet niet eens moeite om te draaien! Haha... @ Shaylen, ik zal morgen eens proberen om een foto te maken! Het is schattig, maar vlijmscherp!!! Haha
Ah, zo lief, dat eerste kleine witte puntje! Dat er nog maar veel mogen volgen! En het hoeft niet altijd met pijn gepaard te gaan hoor. Alledrie zoons van mij kregen ze gewoon zonder tranen of narigheid.
Wiehoe Wat goed!! Ik zit er ook al op te wachten tot Sem zijn eerste tandje krijgt, hij heeft steeds rode wangen, kwijlen, overal op bijten maar geen spuitluiers (die mogen wel wegblijven hoor ) Dus wie weet....
Wat leuk, een eerste tandje!!! Lijkt me zo schattig! Wij wachten ook nog steeds op de eerste. Maar op zich mag het van mij ook nog wel even duren (geef bv en hij wil wel eens bijten). Hier wel een hoop gekwijl, kluiven, en rode wangen, dus wie weet!!! Hoe lang duurt het eigenlijk tot een tandje er helemaal 'uit' is??