Gaatjes in shirtjes, gek word ik ervan!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Fas30, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wie heeft er ook last van? Ik heb dus vooral bij truien/shirtjes van een dun stofje dat er altijd gaatjes in komen op m'n buik in de buurt van m'n riem! Echt wel een stuk of 7 bij elkaar. Ik heb het idee dat het van m'n riem komt maar heb er al verschillende geprobeerd maar helpt niks en ik heb altijd een riem om want heb een holle rug en anders zit ik steeds m'n broek op te hijsen, ook zo'n stom gezicht. Iemand een oplossing hiervoor?

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Geen oplossing. Hier hetzelfde probleem, maar dat komt van mijn rits.
    Enige wat helpt is nergens tegen aan gaan staan met je middel en wat vaker het shirtje van je buik plukken :p
    Maar dat doe je 2 keer en vergeet je het alweer :p

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb het altijd met mijn onderbroeken. Daar komen altijd van die rare gaatjes in. .. geen idee hoe dat komt! haha

...Vervelend is het wel.

4. Lentes

Lentes Niet meer actief

Waarschijnlijk leuk je altijd ergens tegen aan wat de gaatjes veroorzaakt, een houten tafel oid waar je shirtjes dan even aan blijven haken..

5. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Het gaatjes mysterie! My oh my.. Ik heb me altijd suf gepiekerd hoe die gaatjes daar komen! Riem is het niet want ik heb het ook met jurkjes waar ik geen broek (dus riem) bij aan heb. Sommige zeggen dat het komt doordat je als vrouw (lekker ouderwets) tegen het aanrecht aan leunt, daar heb ik op gelet en ik leun niet of nauwelijks tegen het aanrecht aan als ik in de keuken bezig ben.
    Het blijft bij mij dus echt een mysterie!

6. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik heb daar ook altijd last van! Dacht idd dat het van mijn riem kwam, maar ook als ik een anders soort riem, zonder scherpe kantjes eraan gebruik, krijg ik die gaatjes.
    Dus de oplossing heb ik helaas niet voor, wacht zelf ook op de gouden tip, maar herkenning..... Ja! :D

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik probeer mijn riem zo te draaien dat dat puntje van die riem Door het lusje van de broek zit ... hihi snap je ?

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb eigenlijk nooit een riem om en heb het ook bij heel veel shirts....zo raar.

9. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    Ik draag nooit een riem en ik heb er ook last van......waardoor, geen idee!!

10. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Heb wel eens gehoord dat het door de wasmachine kan komen. Dacht dat je hem dan te vol stopt.

Maar weet niet meer helemaal zeker.

11. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ja maar dan zouden de gaatjes op meerdere plekken zitten, deze zitten alleen op buik-/navelhoogte :p

12. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik ben er achter waar het van is!! Nou, bij mij dan he ;)
    Ik had het ook altijd. Bij mij kwam het door mijn rits/knoop tegen mijn t-shirt als ik bijvoorbeeld tegen het aanrecht aan sta (afwassen/koken) en bij mijn werk tegen het bureau.
    Mijn oplossing: hempjes dragen die over je knoop/rits vallen :D
    Ik doe dat nu sinds een maand of 2 en ik heb nergens meer last van! Geen gaatjes meer :D
    Enige nadeel is wel dat ik nu een megavoorraad hempjes moet hebben omdat die dus wel kapot gaan ;) En het is warm met een extra laagje aan.

13. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hier ook hetzelfde probleem, ik draag wel een riem in de meeste gevallen. Het is ook altijd op dezelfde plek.

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier ookveel last gehad van die gaatjes toen ik nog werkte en vaak een spijkerbroek aan had.
    Sinds ik niet meer werk, draag ik altijd rokjes en nooooiit meer last eran :) vermoed dus dat het door de knoop van mn broek kwam, of mn riem. Heeeel irritant en zonde van al die shirts!! Mijn collegas hadden er overigens ook last van.

15. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik had het ook. Ik kwam er achter dat het de knopen waren op Esprit spijkerbroeken. Nu een ander merk broek en geen last meer.

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Rits + knoop dames! Het hoeft niet alleen door een riem te komen :p
    En het komt niet door de wasmachine, dan zouden de gaatjes overal zitten en niet alleen op plaats van riem/knoop/ritshoogte!

17. pwentje

pwentje Lid

8 mrt 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn schoonmoeder zei laatst dat wij vrouwen te veel achter het aanrecht staan met onze truien/vestjes tegen het aanrechtblad.. hihihihihihihi

18. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Dit klopt!
    TS ik zie dat je een jong kindje hebt..
    Het komt van rits, knoop etc. en dan tegen het aanrecht aan staan, maar bovenaan staat de commode!

19. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ha ben niet de enige dus. Heel irritant en frustrerend.

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier ook! Hier door de commode want voor dat ik mijn zoon had kreeg ik ze nooit!

Deel Deze Pagina