Boek over baby's

Discussion in 'Baby en dreumes' started by danip, Dec 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danip

danip Niet meer actief

Weten jullie een goed boek over baby's? Eigenlijk zoek ik een handleiding, want die zat er niet bij. ;)

Maar ik zoek een boek waar je echt wat aan hebt dus. De babyfluisteraar heb ik, maar dat vind ik een boek dat je zou moeten lezen voor je baby er is eigenlijk. Of misschien heeft iemand wel een ebook?

2. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Oei ik groei?
    Of bedoel je meer met praktische tips en zo?

3. danip

danip Niet meer actief

Ja zoiets bedoel ik wel inderdaad. Maar die heb ik al gelezen, en hier klopt het niet echt met de sprongen eigenlijk. Of ze gaan gewoon ongemerkt voorbij natuurlijk!

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoi Danip! :)

Hmmm, ik heb misschien laatst met 22 maanden een sprong gemerkt, maar verder echt niet, hoor. Niet ieder kindje heeft duidelijke sprongen.

Ik vond de Babyfluisteraar een goed boek, maar die heb je al.

Verder "Babymanagement voor mannen", was ook aardig.

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Baby in een droomritme. Geloof me... Dat is de handleiding die je moet hebben. Mijn dochter huilde 10 uur per dag, sliep overdag niet langer dan 40 minuten etc. En nu.. Ze huilt nooit, alleen als ze uit bad moet, of moe is, en ze slaapt super veel.. Smorgens 2 uur, smiddags 2 uur en dan van 19.30h tot 8h.

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Ipv een boek heb ik een dvd die een aanrader is. Baby power, gaat echt over de ontwikkeling en hoe die gaat. En hoe baby's verschillend op dingen reageren. Bijv dat ze door zitten leren wat diepte is. Ik vond het een aanrader!

7. Mamatss

Mamatss Actief lid

Jan 23, 2012
    421
    0
    0
  8. Nikky82

Nikky82 Actief lid

Apr 24, 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
  10. danip

danip Niet meer actief

Hoi Aqui :D Thanx voor de tips! Zal ze gaan bekijken! Dat is dus niet zo vreemd dat hier hele sprongen worden overgeslagen? Vond het trouwens qua tips wel een leuk boek, ook al heb ik de versie van 1988 haha!. Voor 25 ct bij de kringloop ;)

@ mm7: Is het ook wel een boek met andere tips dan over slapen? Want die van ons is juist een enorme slaapkop. Zou eerder willen dat ze wat meer wakker is.

@ Suzzert: dat vind ik ook leuk! Thanx, denk dat dat wel wat voor me is!

@ Mamatss: Mijn dochter is op een paar dagen na een half jaar. Dus denk dat ik aan dat boek niet meer zo veel heb. Maar misschien voor als ik nog eens zwanger wordt.

@ Marlett: thanx! staat op de lijst..

@ Nikky82: Volgens mij had ik van het consultatiebureau een boekje van haar toen ik bakerdoeken te leen kreeg. Is het niet voor hele jongen baby's? Of ook voor na de eerste periode?

:) Bedankt voor jullie reacties!

11. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    Baby's weten wat ze willen, iemand deze gelezen, ik ben er nu in bezig..

12. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
  13. adi

adi Niet meer actief

Het is een heel goed boek over de ontwikkeling van de baby eerste 1,5 jaar. Je moet alleen een beetje om die sprongen en lijstjes heen lezen.

Share This Page