Hoi verloskundige, Ik ben nu voor de 2de keer bezig mijn cyclus in kaart te brengen met ovulatietesten. Nu hoor ik iedereen zeggen dat de ovulatietesten net zo donker moeten zijn als de controlestreep. Vorige cyclus had ik getest met die van de action. Deze gaven geen knaller. Nu test ik met die van zwanger en kids dilstick, en ook hier geen knaller gezien. Gister was hij donkerder dan vandaag. Kan ik dan concluderen dat gister mijn piek was? Heb verder wel de lichamelijke klachten die ik de andere keren ook had rond mijn eisprong. Alvast bedankt voor je antwoord
Ondertussen zeker weten mijn eisprong al gehad. Nu op 6 of 7 dpo en allemaal vage klachten. Mijn buik is opgezet, heb witte/romige afscheiding wat niet stinkt, mijn borsten zijn een stuk voller, laat constant boertjes en heb sinds maandag last van steekjes in mijn onderbuik wat naar mijn benen trekt, wat menstruatiekrampen die ook naar mijn onderrug trekken en met vlagen wat misselijk. Hoop stiekem op een innesteling, aangezien mijn Nod pas over een week is. Maar ben bang voor een teleurstelling...
Hoi Lisan86, ik snap dat het spannend is. Nog een paar dagen wachten! De klachtjes die je beschrijft kunnen bij zowel een menstruatie als een zwangerschap horen, dus ik duim me je mee! Groetjes Brigitte