Hallo allemaal, ik zit met een probleempje. Ik heb gisteravond laat een ovulatietest gedaan (dat was dag 9 van mijn cyclus) en die was al tml. donker! Ik had dat nog niet verwacht zo vroeg in de cyclus, en mijn hubbie lag al te slapen, dus niet meer geklust. Vanochtend weer een test gedaan omdat ik het toch wel raar vond, en die was lichter dan die van gisteravond! Betekend dat dat ik mijn LH piek al heb gehad? Heeft het nog zin om vanavond te klussen? (denk zelf van wel? ei zou toch springen na 24 uur en binnen 48 uur na een positieve test?) maar ik vind het zo vroeg in de cyclus, kan dat wel? Ik ga in elk geval vanavond nog maar een keertje testen. Ik gebruik de midstream testen van zwanger en kids. test van gisteravond, dag 9. test van vanochtend, dag 10.
Officeel zijn ze niet positief, maar bij mij worden deze vaak niet donkerder dan de bovenste en aangezien die van vandaag lichter was ben ik bang dat dat mijn positieve test al was. Maar ik test zeker nog even door en ga vanavond ook aan de klus.
Ik blijf streepjes krijgen op mijn testen en vandaag leek hij dan echt positief te zijn! En ook geklust, zowel eergisteren als vandaag... ben nu wel benieuwd wat de testen de komende dagen gaan doen.
Hi waxientje, Ben ook benieuwd wat je testen gaan doen, of ze nog donderder gaan worden? Ik zou als ik jou was, zoiezo deze dagen even klussen dan heb je in iedergeval je best gedaan. Ik wordt zelf een beetje gek door al die streepjes, ik denk dat ik zelf ga overstappen op CB digital ( smileys)
Heb je een foto van je test? Ik dacht op dag 8 en 9 ook een posi test te hebben maar aan mn temp te zien toch niet.. Zit nu op dag 13 en test dus nog maar even door.
Bij deze mijn testen van gisteren (dag 12) en vandaag (dag 13) Van dag 11 heb ik geen foto meer geloof ik en die is nu ingedroogd en dus niet meer goed af te lezen. Ik dacht dat die van dag 12 positief was, maar kijk nou vandaag eens weer... Het is erg verwarrend dit keer! dag 12 dag 13 We hebben gister geklust en op dag 10. Vandaag gaat het niet lukken om te klussen omdat manlief zich erg beroerd voelt ,d ie heeft vandaag een verstandskies laten trekken. We willen morgenavond weer een poging doen. Proberen maar om de dag te klussen zolang er nog een streepje te zien blijft, want het is nu wel erg gokken naar ons idee.
Misschien zijn ze gevoelig en snel positief, en moet je toch op de knaller wachten Ook dat kan weer verschillen per ronde...
Ik had ook 2 dagen een positieve test. Begon zaterdagavond, gisteravond was hij eindelijk wat lichter.. Wel met ander merk overigens.
@ Ytest: deze testen bevielen me tot nu toe juist zo goed omdat ik nooit dagen achter elkaar vage streepjes had, maar het altijd duidelijk begon met wit, dan licht, positief, weer lichter werd en uiteindelijk weer wit. Heb met dit merk nog nooit zoveel dagen dit soort streepjes achter elkaar gezien. Daarom ben ik nu ook wel in de war wanneer het nou positief is. Ben ook benieuwd naar mijn test van vandaag, ga ik rond etenstijd vanavond doen. Dat is een beetje mijn vaste tijdstip geworden. Vanavond gaan we in elk geval nog klussen.
Volgens mij alweer een positieve test vandaag en ook roze verlies. Dus ik denk wel dat dit nu mijn eisprong is, heb zitten googelen en je kunt geloof ik een ovulatiebloeding hebben.
Mijn test van gisteren: dag 14. En geklust. Is deze nou inderdaad ook nog positief? Er was wat urine op het venster terecht gekomen, wat hem een beetje onduidelijk maakt...(ieuw, sorry dames..)
Ik zou vandaag nog 1 keertje klussen denk ik en het dan laten rusten, anders wordt je helemaal gek (moet ik zeggen, met mn eeuwige getest) maar goed