Mijn kleine meisje was ontzettend druk in mijn buik vanaf de 19e week. Sinds twee weken is dat heel erg minder geworden. Ze is al een beetje ingedaald en mijn verloskundige heeft het vermoeden dat ze me met haar rug naar mijn buik ligt. Ik voel dus helemaal geen getrappel mee sinds ze in deze houding ligt en vind dat zo jammer. Ik kon er zo naar uitkijken om het getrappel te voelen maar ze is een beetje saai op zo'n manier. Bij mijn dochter heb ik haar voet zo kunnen beetpakken of wegduwen tot de 34e week ofzo maar deze ligt al heel zoetjes en braaf met haar rug naar me toe, start klaar vanaf de 27e week. Ik voel haar echt bijna niet, af en toe een bubbel onder of gerommel maar niet heel veel soeps. Hapto therapie zo duur en ik heb maar een boek gekocht over contact met je ongeboren baby. Ik hoop dat ik de komende weken toch echt wel wat meer mag voelen. Het hartje klopt perfect dus ik neem aan dat ze verder wel gezond is. Wie heeft dit nog meer?
Ik, maar ik heb nooit een druk meisje in de buik gehad. Verhalen over constant getrappel en gewoel, 's nachts niet kunnen slapen van al het geschop, porren en dan reactie krijgen of doe eens wild: beurse ribben... komt mij niet bekend voor hoor. Maar ik ben het dus gewend, dat maakt het al anders. Verloskundige en echoscopist merkten ook al op dat het een heel rustig meisje is, die laat zich echt niet gek maken. Ik ben wel benieuwd naar wat er in dat boek staat. Tips zijn altijd welkom
ik heb ook niet een druk mannetje in mijn buik. hij heeft zijn momenten, maar over het algemeen is hij lekker rustig. voel natuurlijk wel als hij zich verschuift enzo, maar zeker niet de hele dag en ook niet snachts, hoop dat dit na de bevalling nog zo is hihi