Nog meer dames die over de 40 weken zijn? Merk dat het psychisch best pittig is, vooral omdat ik tegelijk zwanger was met twee beste vriendinnen en nog 3 kennissen die inmiddels allen bevallen zijn. Hier nog geen voorteken of gerommel en vrees dat t vanzelf niet op gang gaat komen. En dan die berichtjes, appjes etc van iedereen die vragen gaan stellen of denken dat je 'bezig' bent...pffff om gek van te worden. Wie nog meer? Want dat ik niet de enige ben, dat weet ik zeker !
Ik ben zondag 40 weken en IEDEREEN in mijn omgeving is (veel) eerder bevallen dan 40 weken. Ben er nog niet maar het voelt al zwaar. Ik herken het wel.
Ik ben niet zover (en hoop ook niet dat het tot zover gaat lopen ) maar wil je wel even succes wensen! En ik snap dat het erg vervelend is dat mensen constant dingen dat je aan het bevallen bent of vragen gaan stellen!! Je moet maar zo denken, het gaat echt niet lang meer duren! (makkelijker gezegd dan gedaan) Succes!
Ik ben nog geen 40 weken, maar met mn vorige zwangerschap ging ik er ook overheen en ik weet hoe vervelend dat is/kan zijn. Dan duren de dagen heel lang en idd iedereen die maar vraagt of er al wat rommelt. Ik hoop dat het me deze keer bespaard blijft maar ik vrees van niet. Sterkte met de allerlaatste loodjes!