Hi allemaal, Vraagje hoor.. krijg net een leuk bericht binnen dat ik een cadeau pakket mag ophalen bij de Babydump. Natuurlijk altijd heel erg leuk al vraag ik mij af wat er in zit, en of het de moeite is om deze op te halen. Iemand misschien bekend met de inhoud van deze box? Alvast bedankt!
Ja de moeite waard! Ik had een speentje, washandje, knuffeltje, lepeltjes, tuitbeker en nog wat wat ik vergeten ben Ik vond persoonlijk die van prenatal het leukste
oh wat leuk om te horen zeg! ja normaal wordt je platgegooid met allemaal folders. Interessant maar.. wat ik hier voorbij hoor komen, daar wordt ik toch wel vrolijker van Dan maar ophalen!!
Er zat bij mij een rompertje, 2 avent speentjes, tuitbekertje, 3 bewaardoosjes, lepeltjes, knuffeltje, en een foldertje. Ik vond em wel de moeite!
Leuk zeg, kan niet anders zeggen. Deze spulletjes kan je altijd goed gebruiken. Bedankt voor je reactie
Ik vond het ook de meest bruikbare. In de andere dozen zat zo ontzettend veel reclame. In deze zat maar één foldertje van aerosleep. Ik woon overigens niet in de buurt van een babydump, dus toen ik een bestelling deed (online) heb ik gevraagd of ze er eentje bij wilden doen. En dat deden ze. Heel fijn!
Ik vond het ook een leuk pakket! Ik vond persoonlijk die van de etos het leukste. Ik vond die van prenatal echt een tegenvaller... Wat een boekjes en gezeik zat daar in pff
Graag gedaan! Oohja, ook nog een washandje. Waarschijnlijk ben ik nog wel iets vergeten, maar dit waren toch wel de dingetjes die ik het leukste vond..
Bij mij zat er een knuffeltje in, foldertje, rompertje, een Avent speentje, 2 bewaarbakjes, 2 tuitbekertjes en 3 lepeltjes, zeker de moeite waard dus.
Ja, ik vond het de leukste! Hydrofiele washandje, rompertje, knuffeltje, speentje, flesje, 2 bewaardoosjes, 2 tuitbekertjes en 3 lepeltjes. Dat was het, geloof ik